صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 40

موضوع: مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

  1. #31
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط Yas-Host نمایش پست ها
    دوست عزیز طبق توضیحاتی که جناب عیسی لو دادن مشکل از سمت دیتاسنتر بوده و زمان نیز 4 ساعت می باشد(در عکس تیکت دیتاسنتر + ایمیل نیز موجود می باشد)
    لطفا اگر حرفی میزنید با دلیل مدرک بزنید....سند جناب عیسی لو که مشخص شد ولی هنوز شما حرفتون رو با مدرک نزدید....
    در مورد کانفیگ سرور ایشون که باید بگم تیم configserver.com انجام دادند که ماژول های مثل CSF و CXS رو ساختند و در زمینه کانفیگ حرفه هستند....
    در مورد اطلاع رسانی توسط ایمیل باید بگم که وقتی ایشون به WHMCS دسترسی نداشتن چطوری اطلاع بدند؟!
    بعد نکته قابل توجه اینجاست که شما که مشتری ایشون هستید با ایشون تماس گرفتید؟! مشکل رو پرسیدید؟! در ضمن اگر سایتوون واقعا مهم بود پیگیری میکردید و اینجا پست نمیزدید...
    مورد بعدی اینکه سایت ایشون میشه به ایران بیاد ولی طبق توضیحات خودشون در مورد ماژول کنسول سرور مجازی + اتصال اون به WHM این مورد رو نمیشه آورد روی سرور ایران...
    مورد اخر اینکه در همکاری های که دوستان و همکاران ما با جناب عیسی لو داشتند ایشون از نظر دانش فنی هم بصورت کامل تایید میشوند.

    متاسف هستم که شما مشتری ایشون هستید.
    بهتره کمی بیاندیشید و مغزتون رو به کار بیاندازید...

    حتما انتقال بدید 1 نفر مشتری درست و با اخلاق و درک به 30 مشتری بدون اخلاق می ارزد....

    موفق باشید.

    با تشکر از شما جناب سنجری
    بنده هم دقیقا همین ها را میگم اما خوب میگند ما وظیفه اطلاع رسانی داریم:دی

    ما وقتی این مشکل پیش اومد آی دی ها را هم 4 چراغ روشن کردیم تماسارم به په تمامش پاسخ دادیم اما خوب چی بگم
    ایشون فرصت نمیدهند اصلا دی ان اس تغییر بکنه و سایت در دسترس قرار بگیره ما به دیتابیس کاربرا دسترسی داشته باشیم که اطلاع رسانی بکنیم فقط یک چیز براشون مهمه شما باید اطلاع رسانی میکردید

    به خدا روی تاین سرور حدود 700 سایت است که حد اقل 100 سایت شرکتی و حد اقل 100 سایت زیر 5000 ایران درش هست به ما حتی تیکت هم نزدند که بخواهند دلیل را بپرسند چون اعتماد دارند اما خوب کاربری مثل ایشون بدون تماس گرفتن میان و میگن آی فلان شد ای بهمان شد آخر هم به شخصیتشان توهین میشه و میرند واقعا انسان هر کاری میکنه فقط خودش به خودش میکنه
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  2. # ADS




     

  3. #32
    عضو دائم vahab00 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    شهســـوار
    نوشته ها
    1,717
    تشکر تشکر کرده 
    1,983
    تشکر تشکر شده 
    4,046
    تشکر شده در
    1,978 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    سلام
    مجید جان واقعا این خودتی ؟
    بابا بیخیال اینا . چرا محل میزاری ؟
    دیشب زمانی که دان شد همین بهزار عزیز pasargad-it ک همینجا هم پست دارن تو تاپیک عیدی من پست داده :
    http://www.webhostingtalk.ir/f118/10...tml#post951283
    دقیقا تاریخ و زمان ارسال رو میشه فهمید
    چند دقیقه قبلش ما دان داشتیم و من هم اصلا از اون دسته نیستم ک دان بشه سریع برم سراغ طرف بگم چرا اله و بله
    البته مجید از دوستان خیلی صمیمی من هست و اگه مشکلی هم باشه خیلی رک به هم حرفامونو میزنیم
    خب با توجه به زمان این پست اگه تا الان ک ساعت 10 صبح هست هم حساب کنیم تازه میشه 12 ساعت اینا چطور میگن 12 ساعت دان بوده ؟
    من کلا شب خوابیدم صبح دیدم اس ام اس اومده به تیکت پاسخ داده شد
    اما فکر نکنم بیشتر از 4ساعت شده باشه

    خلاصه اینکه مجید باید یه تجدید نظری رو بعضی یوزرهات بکنی
    البته مجید جان ی پیشنهاد هم بعدا بهت میدم خیلی خوبه

    و اینکه در توانایی و حرفه مجید عزیز هیچ شکی وجود نداشته و نخواهد داشت
    از اولین روزی ک کارو شروع کرد تا به حال همیشه سعی کرده اصل صداقت رو داشته باشه با کاربراش
    حتی ی جایی دیدم با کسی ک قبلا خیلی هم باهاش درگیر شده بوده کمک کرده و این واقعا برام خیلی عجیب بود
    من هم شخصا ک خیلی مدیونشم

    راستی این فرمه هم کار منه ها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخ

    یادم رفت براش تیتل بزارم
    مجید جان اینو به اول کد های اضافه کن
    <title>پشتیبانی رایگان آنلاین سرور</title>
    و اینکه ورژن php هم ی چک کن درست بشه عزیزم

    یا حق
    ارائه و طراحی انواع قالب های whmcs و وردپرس
    دکمه تشکر خراب شده آیا ؟
    ظرفی که پر است، کم صداست...

  4. #33
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط vahab00 نمایش پست ها
    سلام
    مجید جان واقعا این خودتی ؟
    بابا بیخیال اینا . چرا محل میزاری ؟
    دیشب زمانی که دان شد همین بهزار عزیز pasargad-it ک همینجا هم پست دارن تو تاپیک عیدی من پست داده :
    http://www.webhostingtalk.ir/f118/10...tml#post951283
    دقیقا تاریخ و زمان ارسال رو میشه فهمید
    چند دقیقه قبلش ما دان داشتیم و من هم اصلا از اون دسته نیستم ک دان بشه سریع برم سراغ طرف بگم چرا اله و بله
    البته مجید از دوستان خیلی صمیمی من هست و اگه مشکلی هم باشه خیلی رک به هم حرفامونو میزنیم
    خب با توجه به زمان این پست اگه تا الان ک ساعت 10 صبح هست هم حساب کنیم تازه میشه 12 ساعت اینا چطور میگن 12 ساعت دان بوده ؟
    من کلا شب خوابیدم صبح دیدم اس ام اس اومده به تیکت پاسخ داده شد
    اما فکر نکنم بیشتر از 4ساعت شده باشه

    خلاصه اینکه مجید باید یه تجدید نظری رو بعضی یوزرهات بکنی
    البته مجید جان ی پیشنهاد هم بعدا بهت میدم خیلی خوبه

    و اینکه در توانایی و حرفه مجید عزیز هیچ شکی وجود نداشته و نخواهد داشت
    از اولین روزی ک کارو شروع کرد تا به حال همیشه سعی کرده اصل صداقت رو داشته باشه با کاربراش
    حتی ی جایی دیدم با کسی ک قبلا خیلی هم باهاش درگیر شده بوده کمک کرده و این واقعا برام خیلی عجیب بود
    من هم شخصا ک خیلی مدیونشم

    راستی این فرمه هم کار منه ها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخ

    یادم رفت براش تیتل بزارم
    مجید جان اینو به اول کد های اضافه کن
    <title>پشتیبانی رایگان آنلاین سرور</title>
    و اینکه ورژن php هم ی چک کن درست بشه عزیزم

    یا حق
    سلام
    وهاب اعصابت را خورد نکن ولش کن بنده خدا هم شاید یک مشکل دیگری داره و کسی را پیدا نکرده خالی بکنه بهترین فرد دید ماییم اما ما تا زمانی طاقت میاریم که ایشون بی احترامی نمیکرد اما خوب ....
    وهاب اضافه کردم ممنون آره الآن بهتر شد

    میام در مورد قالب ها هم صجبت میکنیم
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  5. #34
    عضو انجمن .K.H.A. آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    ir
    نوشته ها
    136
    تشکر تشکر کرده 
    632
    تشکر تشکر شده 
    445
    تشکر شده در
    260 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    هميشه تا يه تاپیک عليه آنلاين سرور ميزنن شريكاش ميريزن ميگه همه چی خوبه ... در صورتی كه خود من 9 تا سرور مجازی داشتم بخاطر همين بسته شدن و قطعی ناگهانی همشون رو انتقال دادم جای ديگه (هر دو هفته چند ساعت چند تا از سرورا اينطور ميشد)
    ip سرور رو هم فكر نكنم هيچ جا يهو ببندن مگه اينكه ابيوز اومده باشه و درست جواب نداده باشين ...

    عكسی چيزی هم به عنوان مدركـــ خواستين بگين ضميمه كنم چون ساعت و موضوع همه تيكت ها مشخصه.

  6. #35
    عضو انجمن MehrganWeb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل سکونت
    cd /tmp
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    515
    تشکر تشکر شده 
    796
    تشکر شده در
    551 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    سلام
    مشکل ما ها اینکه صبور نیستیم نه تنها شما کاربر شاکی انلاین سرور بلکه اکثرا اینطورین
    اما اینو باید به خودمون بقبولونیم که هیچ موقع با عصبانیت کاری جلو نمیره ...
    انلاین سرور هم حرفه ای تر از این حرفاست
    من مشتری یا شریک جناب عیسی لو نیستم نه از کسی دفاع میکنم
    فقط بحث بر اظهار نظر باشه اولا این تاپیک که اصلا جای این بحثا نیست
    و واقعا این خوبه که مجید عزیز اومده مشاوره رایگان در مورد انواع سرور میده اونم به صورت تلفنی که واقعا کمتر کسی اینکارو میکنه
    شخص شاکی واقعا کار زشتی دارید میکنید به این دلیل که شما هنوز درکی از مشکلات پیش روی یک شرکت ارائه دهند خدمات وب ندارید . دون تایم تنها یک مشکله ...
    یادمه چند ماهه پیش تاپیکی علیه یک شرکت همکار باز شده بود که سرور هاشون به دلیل اینکه زیر دی داس و اتــک قرار داشتند مجبور بود وب سرور هارو غیر فعال کنه اما این بهترین کاری بود که میتونست تا زمانی که حمله پایان نگرفته انجام بده
    درک و سن و عقل و شعور ادمی باهم در ارتباط هستند کسی رو میبینید که سنش پایینه اما از یک 60 ساله بهتر درک و فهم داره
    بهتره توی رفتار هامون تجدید نظر کنیم نتنها شما بلکه هممون
    شما هم اگه واقعا سایتتون براتون اهمیت داشت قطعا یک تماس تلفنی با ایشون برقرار میکردید که سوء تفاهم پیش نیاد
    و یا شاید هم مشتری ایشون نباشید که فقط قصد تخریب دارید و بس ...
    امیدوارم روزی برسه که به مقامی برسیم که مشکلات این چنینی رو زیاد کشش ندیم انشاء الله
    روز بخیر

    پ.ن: وهاب هنوز دست از اون شوخی های زمان مجردید برنداشتی؟
    شرکت نو آوران هما | هما میزبان
    تلفن : 01735838680
    پست الکترونیکی : info@homamizban.com
    درکنار بزرگان وب پارسی همراه ما باشید

  7. #36
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط .K.H.A. نمایش پست ها
    هميشه تا يه تاپیک عليه آنلاين سرور ميزنن شريكاش ميريزن ميگه همه چی خوبه ... در صورتی كه خود من 9 تا سرور مجازی داشتم بخاطر همين بسته شدن و قطعی ناگهانی همشون رو انتقال دادم جای ديگه (هر دو هفته چند ساعت چند تا از سرورا اينطور ميشد)
    ip سرور رو هم فكر نكنم هيچ جا يهو ببندن مگه اينكه ابيوز اومده باشه و درست جواب نداده باشين ...

    عكسی چيزی هم به عنوان مدركـــ خواستين بگين ضميمه كنم چون ساعت و موضوع همه تيكت ها مشخصه.
    هیچ قطعی بی علت نیست اگر شما در مورد قطعی ها تیکت داده اید و پاسخی داده نشده است یا اینکه اگر مشکلات دیتاسنتری بوده باشد قانع کرده باشند با من از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشیم
    هیچ یک از سرور های ما یک دفعه قطع نمیشوند البته اپتایم صد در صد نیست هیچ گاه هم نخواهد بود ما هم نمیگیم علی هستیم و... ما میگیم قطعی نداریم اگر باشه از جانب دیتاسنتر است و از جانب ما یا تیم فنی ما نیست و برای این موارد معمولا ما تصاویری مستند به کاربر ارائه میکنید که کاربر قانع بشود فکر نمیکنم کمتر شرکت هاستینگی باشد که اصل کاریش را بر روی مستندات نگه دارد و بهش پایبند باشد ما انتقاد در صورت وجود مشکل از جانب ما را میپذیریم اما خوب زمانی که برای مثال دیتاسنتر اینترنتش به مشکل میخوره برای مدت کوتاهی ما طبیعتا چاره ای نداریم/ البته یک مورد قطعی میتتونه تقصیر ما باشه اونم روی سرور های المان و آمریکا که البتته الان 6 ماهه این ها هم قطع نشده اند و اون به این دلیل است که میکروتیک ها با توجه به عدم داشتن اطلاعات فنی میان توی شبکه تداخل ایجاد میکنند که اون را مجبور میشیم یک بار سرور را ریستارت بکنیم و اون کاربر خاصی هم مسدود بشود
    برای اخطار ها هم ما همیشه مستندات را به کاربر ارسال کردیم اما متاسفانه کاربران هیچ وقت این مستندات را نیز مطالعه نمیکنند

    به هر حال ممنون از نظرتون

    نقل قول نوشته اصلی توسط MehrganWeb نمایش پست ها
    سلام
    مشکل ما ها اینکه صبور نیستیم نه تنها شما کاربر شاکی انلاین سرور بلکه اکثرا اینطورین
    اما اینو باید به خودمون بقبولونیم که هیچ موقع با عصبانیت کاری جلو نمیره ...
    انلاین سرور هم حرفه ای تر از این حرفاست
    من مشتری یا شریک جناب عیسی لو نیستم نه از کسی دفاع میکنم
    فقط بحث بر اظهار نظر باشه اولا این تاپیک که اصلا جای این بحثا نیست
    و واقعا این خوبه که مجید عزیز اومده مشاوره رایگان در مورد انواع سرور میده اونم به صورت تلفنی که واقعا کمتر کسی اینکارو میکنه
    شخص شاکی واقعا کار زشتی دارید میکنید به این دلیل که شما هنوز درکی از مشکلات پیش روی یک شرکت ارائه دهند خدمات وب ندارید . دون تایم تنها یک مشکله ...
    یادمه چند ماهه پیش تاپیکی علیه یک شرکت همکار باز شده بود که سرور هاشون به دلیل اینکه زیر دی داس و اتــک قرار داشتند مجبور بود وب سرور هارو غیر فعال کنه اما این بهترین کاری بود که میتونست تا زمانی که حمله پایان نگرفته انجام بده
    درک و سن و عقل و شعور ادمی باهم در ارتباط هستند کسی رو میبینید که سنش پایینه اما از یک 60 ساله بهتر درک و فهم داره
    بهتره توی رفتار هامون تجدید نظر کنیم نتنها شما بلکه هممون
    شما هم اگه واقعا سایتتون براتون اهمیت داشت قطعا یک تماس تلفنی با ایشون برقرار میکردید که سوء تفاهم پیش نیاد
    و یا شاید هم مشتری ایشون نباشید که فقط قصد تخریب دارید و بس ...
    امیدوارم روزی برسه که به مقامی برسیم که مشکلات این چنینی رو زیاد کشش ندیم انشاء الله
    روز بخیر

    پ.ن: وهاب هنوز دست از اون شوخی های زمان مجردید برنداشتی؟

    ممنون از جناب عالی به خاطر توضیحات کاملتان
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  8. #37
    عضو انجمن .K.H.A. آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    ir
    نوشته ها
    136
    تشکر تشکر کرده 
    632
    تشکر تشکر شده 
    445
    تشکر شده در
    260 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    اينم بگم هميشه بعد چند ساعت درست شده و جواب تيكت داده شده اما خوب همين 2-3 ساعت هم گاهی مشكله ديگه ...
    منم يه دليل انتقالم اين بود كه با توجه به سابقه شما فكر ميكردم بعد يه مدت حل ميشه اما متاسفانه برای ما ادامه داشت...

  9. #38
    عضو انجمن vp_server آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    172
    تشکر تشکر کرده 
    585
    تشکر تشکر شده 
    1,457
    تشکر شده در
    697 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    درست است که آپتایم مسئله ی مهمی برای کاربران است
    ولی انتظار اپتایم 100% کاملا بی مورد است!
    متاسفانه بعضی از دوستان فکر میکنند که سرویس دهنده نقش 100% در میزان آپتایم دارد
    در تایپیکی عرض کردم
    "دست از حق به جانب بودن خود بردارید و همیشه طرف مقابل را درک کنید" و "به میزانی که به نظرات دیگران احترام می گذارید رشد می کنید"
    و جناب عیسی لو
    سعی نکنید کم بودن دانش مشتری را به سرش بزنید
    با اطلاعات و دانش بالای خود مشتری را قانع کنید تا فرهنگ سازی شود و این مسائل کمتر اتفاق بیفتد
    █ ٰتنها راه ارتباطی Gtalk:pooriansr

  10. #39
    عضو دائم vahab00 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    شهســـوار
    نوشته ها
    1,717
    تشکر تشکر کرده 
    1,983
    تشکر تشکر شده 
    4,046
    تشکر شده در
    1,978 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط MehrganWeb نمایش پست ها
    پ.ن: وهاب هنوز دست از اون شوخی های زمان مجردید برنداشتی؟
    ای نامرد
    تو اصلا کجا بودی این مدت ؟
    میری و میای ؟ کوشی ؟
    من همینم دیگه
    ارائه و طراحی انواع قالب های whmcs و وردپرس
    دکمه تشکر خراب شده آیا ؟
    ظرفی که پر است، کم صداست...

  11. تعداد تشکر ها از vahab00 به دلیل پست مفید


  12. #40
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : مشاوره صد در صد رایگان آنلاین سرور به تمامی کاربران>>خدمتی دیگر از آنلاین سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط vp_server نمایش پست ها
    درست است که آپتایم مسئله ی مهمی برای کاربران است
    ولی انتظار اپتایم 100% کاملا بی مورد است!
    متاسفانه بعضی از دوستان فکر میکنند که سرویس دهنده نقش 100% در میزان آپتایم دارد
    در تایپیکی عرض کردم
    "دست از حق به جانب بودن خود بردارید و همیشه طرف مقابل را درک کنید" و "به میزانی که به نظرات دیگران احترام می گذارید رشد می کنید"
    و جناب عیسی لو
    سعی نکنید کم بودن دانش مشتری را به سرش بزنید
    با اطلاعات و دانش بالای خود مشتری را قانع کنید تا فرهنگ سازی شود و این مسائل کمتر اتفاق بیفتد
    بنده عقیده ام این است که کاربر تند رویی همچون ایشون هیچ وقت قانع نمیشوند و فقط میخواهند متقاعد بکنند مهم نیست چی بگه فقط میخواهد پیروز بشه از نظر خودش!! هیچ وقت ما نباید اعتقاد خودمان را به دیگران تحمیل بکنیم من میگم دلیلش را فهمید که فهمید نفهمید هم باز مشکل ار جانب خودشه من تمام موارد را ریز به ریز توضیح دادم به طوری که حتی کسی اطلاعات فنی در سطح روشن کردن رایانه را داشته باشه بتونه درک بکند
    اونی که خوابه را میشه بیدار کرد اما اونی که خودش را به خوابی زده نمیشه بیدارش کرد . . .

    اينم بگم هميشه بعد چند ساعت درست شده و جواب تيكت داده شده اما خوب همين 2-3 ساعت هم گاهی مشكله ديگه ...
    منم يه دليل انتقالم اين بود كه با توجه به سابقه شما فكر ميكردم بعد يه مدت حل ميشه اما متاسفانه برای ما ادامه داشت...
    لطفا ایمیل خودتان را برای من به صورت خصوصی ارسال بکنید تیکت های ما 2-3 ساعت زمان نمیبره معمولا زیر 1 ساعت رفع و بسته میشه و نباید بدین شکل باشد ممنون میشم از طریق پیام خصوصی این اطلاعات را برای بنده ارسال بکنید تیکت هایتان را بررسی بکنم
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  13. تعداد تشکر ها از majidisaloo1 به دلیل پست مفید


صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: May 22nd, 2014, 02:01
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 16th, 2014, 21:36
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: November 25th, 2013, 20:38
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: July 4th, 2013, 15:44

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •