بعنوان یکی از مشتریهای هاست اسپیس باید اعلام کنم ، اولاً پشتیبانی و خدمات منطقی و خوبی دارند من هر بار تیکت زدم پاسخ قانع کننده دادن و پیگیر مشکلات بودن ، در جایی دیدم اشاره شده نماد رو ازشون گرفتن و ... که نماد دارای اعتبار بروی سایت موجوده ( که البته خیلی از سرورهای ما از سایتهای بدون نماد هم تهیه شده و کاملاً خدمات مطلوبی ارائه میدن ) ، در مورد قطعی سرویس نتنها ایشون ، هر خدمات دهنده ای میتونه براش مشکل پیش بیاد ، داریم حرف از اینترنت اونم تو ایران میزنیمحالا فروشندگان محترم سرورها و خدمات خارج از ایران هم بماند که مشکلات خودشون رو دارند ، بعضی از بزرگان و اساتید در این انجمن هستن که واقعاً در زمانهای خاصی باید درکشون کرد ، بطور مثال دیتاسنتر دچار مشکل شده نتنها جواب 1 نماینده بلکه جواب هیچیک از نماینده هارو نمیده حالا منه مشتری هر 2 دقیقه تیکت ، ایمیل ، زنگ این وسط فروشنده باید چه کاری انجام بده که به مشتری اثبات کنه مشکل از جای دیگس ، بازم بماند که بعضی از افراد هستن که متاسفانه بی ادبی و مواردی مشابه داشتند که تاپیکهایی در این رابطه در انجمن موجوده ...
در کل نظر من اینه بجای سرکوب و نابود کردن همدیگه بیایم دست همو بگیریم ، خودمون رو که نمیخوایم گول بزنیم طرف کلی هزینه و وقت و مجازی سازی و روح و روانشو گذاشته که سرویس بده به امید سود به امید اعتبار به امید اینکه در این بازار آشفته و بهتر بگم توأم با ریسک ، ( که با توجه به این وضع بازار همه تو ضررن ) بتونه خودشو حفظ کنه ، مشتری حق داره پول داده ، سرویس خوب میخواد ، آپتایم میخواد اما گاهی اتفاقاتی رخ میده از کنترل خارجه اینجاست که باید بحران رو مدیریت کرد.
امکان نداره فروشنده راضی باشه مشتریش از جای دیگه سرویس بگیره حتی همون مشتری ناراضی ، چون سرمایه و بقاء خدمات دهنده به دست مشتریه ، از نظر من باید احساس همکاری و همیاری در هر 2 سمت شکل بگیره و همه متعهد باشیم تا سخت ترین و بدترین اتفاقات و حوادث رو مدیریت کنیم.