سلام دوست عزیز

منم دقیقاً همین مشکل رو داشتم.
اول باید مشکل رو حل کنی برای اینکار مراحل زیر رو انجام بده :
1- داخل MailEnable Administrator به آدرس Servers > Localhost > Connectors > SMTP روی SMTP کلیک راست و Properties رو بزن
2- داخل کادر وارد تب Security شو
3- 2 تا گزینه اول رو تیک بزن (Reject mail if sender.... و Authenticate users...) و OK کن
4- حالا روی SMTP مجدداً راست کلیک اونو STOP و دوباره START کن
5- حالا دیگه اسپم جدید نمیاد و می تونی ایمیل های داخل لیست Outbound رو Delete کنی

بعد از انجام اینکار نوبت به بررسی Blacklist ها میشه
برای اینکه چک کنی که آی پی سرورت داخل بلک لیست هست یا نه به لینک زیر برو
Email Blacklist Check - See if your server is blacklisted

و داخل کادر آدرس آی پی سرورت رو وارد و بعد ببین کجا ها داخل بلک لیست هست.
بعد به آدرس های توضیح داده شده برو و طبق اطلاعات موجود درخواست حذف آی پی رو از بلاک لیست بده.
بین 1 هفته تا یک ماه ممکنه این اتفاق (حذف آی پی) از بلک لیست طول بکشه!

موفق باشید

------------------------------------------------------------------------------------------------------