سلام
ما دیروز یه اطلاعیه دادیم مربوط به قطعی 2 سرور که ظاهرها مشاهده نکردید و کارمندان ما حاضر هستند ولی شما مشترکین عزیز گاهی باعث ایجاد این تاخیر میشید و اصلا واقعا همکاری لازمه رو نمیکنید باعث میشه 30 تیکت یک جا ارسال بشه در حالی که گفته شده : کمی تحمل بفرمائید. مطمئن باشید اینجا من نه شمارو میشناسم و نه میتونم ترتیب کارتون رو بدم و از طریق سیستم پشتیابنی کارهارو پیگیری میکنیم و نه از اینجا
فقط جهت اطلاع :
سلام
امروز متوجه قطعی در برخی از سرورهای هلندی ما که در دیتاسنتر ه evoswitch هلند قرار دارند شدیم که طبق بررسی چند ساعته موردی عجیب اعلام شده از طریق یکی از اعضای تیم ما در کشور هلند که به طور حضوری جویای وضعیت سرورها شده بودند متوجه شدیم که در دیتاسنتر به طور اشتباه اتفا حریق فعال شده و سیستم آن طوری طراحی شده که ظاهرا ورود هوا رو برای کنترل حریق با مشکل مواجه میکنند که نتیجه ی انجام این عمل خسارات سنگینی به سرورهای زیادی خواهد شد که متاسفانه فقط و فقط 2 سرور ما به این مشکلات گریبانگیر شدند که به خاطر این اختلال در ورود و خروجی هوا این 2 سرور ما به مشکل برخوردند و در حال حاضر به هیچ کس اجازه ی ورود به این قسمت برای تعمیر سرورها را داده نشده ، که در نتیجه فعلا کاری از دست ما بر نمیاد تا زمانی که واسط ما که یکی از اعضای تیم نوین وی پی اس می باشند در هلند بتوانند موضوع رو سریعتر حل کنند و همچنین برای اینکه دوستان پیش خودشون فکر نکنند که ما ازبهانه جویی میکنیم در باره قطعی سرور میزبانی نظر شمارو به اکانت تویتر دیتاسنتر Evoswitch هلند جلب میکنم که در این موارد هم اشاره دادهد
https://twitter.com/EvoSwitch
لازم
به ذکر است از مشترکین عزیزی که سرور هاشون داون هستش درخواست میشه که لطفا کمی تحمل بفرمایند وضعیت دیتاسنتر مساعد بشه و ما بتونیم بهتر سرورهارو انلاین برگردونیم و از باز کردن و ایجاد تیکت پرهیز کنید تا بتوانیم بهتر به مشترکین عزیز پاسخگو باشیم