وظیفه پشتیبانی فقط بالا نگه داشتن سرور و رفع مشکلات احتمالی سرور اصلی میباشد. ولاغیر! در یک صورت حتما باید به شما پشتیبانی نرم افزاری بدهند که شما سرویس خود را به Managed تغییر داده باشید و یک هزینه ماهانه جهت پشتیبانی پرداخت کنید!
اون جای دیگه دارید میگید شمای کاربر رو بد عادت کرده و در حال ترویج کار غلط هست! پشتیبانی فقط مسئول پاسخگو بودن به مشکلات مروبط به سخت افزار سرور میباشد! نه نرم افزار!
و اگر برای پشتیبانی نرم افزاری هزینه دریافت کنند کاملا حق دارند! چون به قول خود شما "بلد نبودید" رفعش کنید! پس شخصی که بلد هست قطعا زمان گذاشته و هزینه اون زمان رو از شما دریافت میکنه!
موفق باشید