عزیز من البته نمیگم شما تا ده سال تضمین کنین ولی حتماً قبول دارین شرکت پایدار و مطمئن بیشتر مورد اطمینان مشتریان هست. مثلاً شما بیشتر خریداتون رو از سوپری سر کوچه یا مغازههای ثابت میکنین یا دستفروشان!؟ منظورم اینه که سرویسدهنده علاوه بر سابقه و خوشنامی، چشماندازی هم از فعالیتش داشته باشه چون اینقد سرویسدهنده قارچی تو این سالا دیدیم که دو سال نشده جمع کردن. کافیه تو همین انجمن نگاهی به تبلیغات یکی دو سال قبل بندازین و لینکاشون رو کلیک کنید، هیچ اثری ازشون باقی نمونده. خب منِ مشتری چه جوری اطمینان کنم؟ مثلاً من میخوام فروشگاه یا کار بیزنسی بزنم رو سرویسی که امروز فرداش معلوم نیست چه فایدهای داره.