فرمایش شما متین هست اما دیر جواب دادن به تیکت ها هم تقصیر ovh هست؟ عمل نکردن به وعده هایی که توی وبلاگ و تاپیک قبلی داده شده هم تقصیر ovh هست؟
تقریباً همه همکاراتون وقتی سرویس میفروشن و دیتاسنتر دچار ایرادات مکرر میشه سرویس مشتری ها رو به دیتاسنتر دیگه ای منتقل می کنن اما شما برای مشتریاتون به جز عذرخواهی در رابطه با مشکلات ovh چیکار کردید؟ مگه وعده نداده بودید که از XLHost سرور می گیریم و سرورها رو منتقل می کنیم؟ آیا این کار رو انجام دادید؟
امکان داره فردا Redstation هم دچار ایراد بشه. چیزی که مهم تر از انتخاب دیتاسنتر هست، مسئولیت پذیری و توانایی مدیریت بحران هست.






پاسخ با نقل قول
