نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: پنج راه برای رفتار بهتر با مشتریان

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #4
    عضو دائم majidisaloo1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    1,847
    تشکر تشکر کرده 
    558
    تشکر تشکر شده 
    4,623
    تشکر شده در
    3,198 پست

    پیش فرض پاسخ : پنج راه برای رفتار بهتر با مشتریان

    نقل قول نوشته اصلی توسط nasrollahiit نمایش پست ها

    • افرادی که به کار مشتری رسیدگی می کنند محدود کنید.

    وقتی با کسی در حال معامله هستید اگر او را به شخص دیگری برای انجام کارش ارجاع دهید کاری کاملاً غیر حرفه ای انجام داده اید. (در حالی که بعضی ها برای بزرگ نشان دادن کسب و کار خود این کار را به اشتباه انجام می دهند.) به این ترتیب در او احساس مزاحم بودن را القا خواهید کرد و شخص تصور می کند با سازمان چندان معتبری کار نمی کند. به خاطر داشته باشید کسی که فرایند کار با مشتری را آغاز می کند باید تمام کننده آن هم باشد.
    این مورد از جانب بنده مورد قبول نیست بقیه موارد درست است
    برای مثال توی شرکت ما هر کس کار خودش را انجام میدهد یعنی امور مالی فقط موارد مربوط به امور مالی را انجام میدهد و پشتیبانی به بحث پشتیبانی و بخش فروش هم کار خودش را و این وظایف تفکیک شده است طبیعتا نیاز هست که ارجاع داده بشود که مشکلاتی در کار شرکت به وجود نیاید
    میشه 2 راه را استفاده کرد یکی که توی تیکت بگین که ارجاع داده شد و یا اینکه نگین و ارجاع بدهید وقتی بگین ارجاع داده شد شما میگین اشتباهه اما من میگم درسته چرا که کاربر میدونه یک فردی توی شرکت هست و داره کار ها را پیگیری میکند وقتی نمیگین ممکنه این زمان مقداری بیشتر طول بکشد و کاربر احساس بکند که کسی در شرکت حضور ندارد و به نوعی تنها مانده است
    به این دلایل بنده این حرف شما را درست نمیدانم البته درست است اگر به خاطر بزرگ نمایی بخواهد انجام بشود اما وقتی سیکل کاری به این شکل باشه و برای هر بخش فرد مورد نظر خودش باشد طبیعتا درست نخواهد بود

    با سپاس
    عیسی لو
    شرکت میزبان داده پاسارگاد با نام تجاری آنلاین سرور | شماره ثبت : 5315 | تلفن تماس : 54634 - 021 | onlineserver.ir
    آدرس : تهران -شهریار-خیابان مصطفی خمینی(کرشته) - پلاک 101 - مجتمع اداری نور-طبقه 3 -واحد 12


  2. تعداد تشکر ها ازmajidisaloo1 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •