يک پيشنهاد براتون دارم که خودتون رو از درد سرهای اين کار کاملا راحت کنيد:
شما بريد از اول قيمت هر دامين رو يک چيز رند، مثلا 10 دلار وارد کنيد.
بعد اگر از مشتريتون پول يک دامين رو گرفتيد، براش 10 دلار شارژ کنيد. اگر 2 تا گرفتيد 20 دلار شارژ کنيد.
به نظر من خودتون رو درگير اين کارای مالی دايرکت آی نکنيد راحتتر هستيد.
در اين صورت فقط زمان حراج ها ممکنه حساب هاتون بهم بريزه که اونم همينطوری مديريت کنيد و اگر به نظر من خودتون رو درگير کارای مالی دايرکت ای نکنيد خيلی راحتتر هستيد.
پس الان بريد برای ساب ريسيلر هاتون قيمت رو 10 دلار کنيد و وقتی ازش 9000 تومان ميگيريد (مثلا برای يک دامين) 10 دلار شارژش کنيد.
اين پيشنهاد من بود!
برای ما که کارای حسابداری رو جای ديگه انجام ميديم، مفيد بوده اين قضيه!