-
October 28th, 2013, 13:20
#51
پاسخ : مشکل در یاهو آیدی vahab00 و آیدی جدید من
چرا از rogers یا att استفاده نمی کنید ؟!
آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما
-
تعداد تشکر ها از downloaddl به دلیل پست مفید
-
October 28th, 2013 13:20
# ADS
-
October 28th, 2013, 13:21
#52
عضو دائم
پاسخ : مشکل در یاهو آیدی vahab00 و آیدی جدید من
دیگه گذشت :دی
اصل اون آیدی بود کاش ی بک آپ لاقل ازش میگرفتم
-
تعداد تشکر ها از vahab00 به دلیل پست مفید
-
October 28th, 2013, 13:27
#53
پاسخ : مشکل در یاهو آیدی vahab00 و آیدی جدید من

نوشته اصلی توسط
vahab00
آیدی مستر بعد از دی اکتیو شدن دیگه به کارم نمیاد داداش
ممنون از راهنماییت
اما اگه کسی پیدا شه بتونه این آیدی قبلیمو ری اکتیو کنه هرچقدر لازم باشه هزینه میکنم
من این جمله رو در ایمیل هام به یاهو گفتم و گفتند امکانش نیست
اگر یاهو پیغام TOS نمیده ری اکتیو امکانپذیره با ایدی candy______man در تماس باشید
-
تعداد تشکر ها از teraserver به دلیل پست مفید
-
October 28th, 2013, 13:34
#54
پاسخ : مشکل در یاهو آیدی vahab00 و آیدی جدید من

نوشته اصلی توسط
vahab00
سلام داداش
خیر دیگه درست شدنی نیست
اگه تو پست هام دقت میکردید گفتم ک یاهو گفت آیدیت ترمنت شده و دیگه امکان بازگشت نیست
یکی از دوستان اسم طرف رو بهم گفته بود اما یادم نیست
راستی دوستان شنیدم بعد از یه مدت دوباره میشه ایدی ک دی اکتیو شده رو از نو ساخت
این واقعیت داره ؟
تا چند وفت بعد ؟
این مشکل برای من پیش امده بود به ساپورت ایمیل زدم و یک سری اطلاعات خواست از من.بازش کردن.
دوست داشتین آی دی بدین من تست کنم بیبنم میتونم براتون اوکی کنم یا نه
-
تعداد تشکر ها از a.mousavi.a به دلیل پست مفید
-
October 28th, 2013, 14:53
#55
عضو دائم
پاسخ : مشکل در یاهو آیدی vahab00 و آیدی جدید من

نوشته اصلی توسط
teraserver
اگر یاهو پیغام TOS نمیده ری اکتیو امکانپذیره با ایدی candy______man در تماس باشید

نوشته اصلی توسط
a.mousavi.a
این مشکل برای من پیش امده بود به ساپورت ایمیل زدم و یک سری اطلاعات خواست از من.بازش کردن.
دوست داشتین آی دی بدین من تست کنم بیبنم میتونم براتون اوکی کنم یا نه
سلام دوستان
تشکر از شما
بنظرتون با این ایمیل یاهو امکان بازگشت هست یا خیر ؟
Hi ,
Thank you for contacting Yahoo Customer Care.
The Yahoo! account you're inquiring about has been set for deletion and, unfortunately, can no longer be reactivated. We apologize for any inconvenience this may cause. You are welcome to sign up again for a new Yahoo! account with a variation of the original ID.
Thanks,
Cristof
Yahoo! Customer Care
در صفحه دوم هم قبلا قرار داده بودم
-
تعداد تشکر ها از vahab00 به دلیل پست مفید