بله دیدم
جالب این جاست از همین پنلی که ایشون نمایندگیشون رو دارن بنده تا حالا چندین خط انتقال دادم !!!
توی این سامانه ای که استفاده میکنید چون خرید خط انلاین انجام نمیشه احتمال داره خط به نام شما نباشه
بله فکر کنم یه چند روزی مهلت تمدید بدن (ته بحال برام پبش نیومده حقیقتش) ولی اگر که بخوای خط رو توی پنل مقصد خرید کنید باید ببنید که سرشاخه اصلی اون توی پنل مقصد هست یا نه
مثلا اگر شماره شما با 30002223 شروع میشه باید ببنید که توی پنل مقصد این پیش شماره وجود داره یا نه البته فقط خطوط 3000 از سرشاخه اصلی ارائه میشه.