نقل قول نوشته اصلی توسط derakhti نمایش پست ها
مطمئنا تجربه ی مدیریتی بنده از شما بیشتره . سعی نکنید که فردی که تاپیک زده رو خراب کنید و این حرفا دور از شان و شخصیت شماست
خیلی اختماد به نفس خوبی دارید اما شما کوچکترین اطلاعات را در ارتباط با سابقه کاری بنده و مدیریتی بنده ندارید!!!

متاسفانه دید شما با تناقض روبه رو است :
دیگه این طرز تفکر فردیه که قبلا چندین هاست رو داشته و مدیریت کرده حالشو برده حالا دیگه اومده تو سرور و دیگه خبرنداره اینجا سرور رو تحویل میگیره و همه کارش خودشه و اگر مشکلی پیش اومد دیگه مشکل از خودشه و اگرم خواست درست کنن میتونه هزینه کنه تا یک فرد باتجربه براش درست کنه
شما میگین پول میدین اما برای این مورد پشتیبانی از شما وقتی پول میخواهد نا راحت میشین!:
خلاصه تنها مشکلی که پشتیبانی هم جوابگو نیست و هی میگه پول وده پول وده همین خاموش شدن خودکار سرور هست همین
هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمییرید پشتیبان شما با توحه به علم و دانشی که زحمتش را کشیده از شما طلب هزینه برای انجام موارد اضافه میکنه اما شما این رو به نوعی اخاذی دارید تلقی میکنید
این نوع نگرش نگرش صد در صد اشتباهی هست

بنده نیازی به کوچک کردن شما یا بزرگ کردن کار هاستینگ یا خودمان را ندارم فقط دیدگاهتان را خواستم عوض بکنم نیازی به دادن رزومه هم نیست چون قرار نیست کسی استخدام بشه یا اینکه کسی بخواهد کسی را ثابت بکند پس اینجا میدان نبرد یا استخدام نیست و داریم دوستانه با هم صحبت میکنیم
از این بحث همین را بتونید متوحه بشین که وظیفه شما چیه به عنوان سرویس گیرنده و وظیفه سرویس دهنده چی است کافی است!
برای مورد سرور اختصاصی میتونید تست بکنید از هتزنر / ovh یا هر جای دیگر کوچکترین سرور اختصاصی را بگیرید و تست بکنید بزرگترین هم به همین منوال است و مدیریتی صورت نمیگیرد در صورتی که شما این را وظیفه پشتیبان میدونید در صورتی که اگر انجام بدهد لطف است نه وظیفه که متاسفانه در بعضی از دوستان به دلایل مختلفی این مورد را شاهد هستیم که به اشتباه متوجه چنین مواردی میشوند
متاسفانه بیش از این زمان برای توضیح ندارم و امید وارم مشکلتان بر طرف شده باشد

موفق باشید