نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
شاید راهی باشه برای شما.

این مواردی که گفتید همه عدم اعتماد هست از سمت دیتاسنتر به مشتری برای همین پورت را باز نمیگذاره چون شدید میخواد کیفیت را حفظ بکنه و اگر پورت را باز بگذاره با یه دیداس کل دیتاسنتر میخوابه و به نظر من که میشه گفت مشکلاتشون را به چشم دیدم موقع دیداس کارشون در این زمینه خوبه و حساسیتشون چون الان با شما اینگونه هستند با مشتری دیگر هم به همین صورته در نتیجه تمام این موارد برای نگه داشتن کیفیت بالا هست که به کیفیت خدمات دهی شما و بنده هم بر میگرده در تبیان. (خوبیش و کیفیتش برای ماست)


در مورد ریست هم زوده بخوام بگم کدام سمت مقصر بوده که دیر ریست بشه برای همین نظر نمیدم چون اطلاعی ندارم.


در کل اسم شریفتون چیه ؟ شما خودتون با تبیان حقیقی قرار داد بستین ؟ یا با نام شرکتی قرار داد بستین ؟ نمونه آیپیتون چیه ؟


این موارد را برای بنده اگر خواستید پیغام خصوصی بکنید.


یا حق
ارائه سرویس به یک ارگان دولتی با پیک 40 میلیون ویزیت در روز یک امر بسیار عادیه . خدمات درخواستی هم نه ایمیل بوده ، نه به قول دوستان عزیز میکروتیک و گیم سرور و پایین آوردن پینگ بوده نه هیچی ! فقط وب خالص ! در مورد دیداس هم عرض کنم هیچ نوع پروتکشن درست حسابی وجود نداره در این مرکز داده ! اگر IPS IDS منظورتون باشه خود دوستان به دلیل ترافیک و PPS سرویس ما اعلام کردن نمی تونن ترافیک مانیتورینگ کنن و .... بعد دوست عزیز ارگان دولتی مگه بیکاره یا نیروی اضافی داره خودش رو دیداس کنه؟ بعد هم شما میدونید تبیان وابسته به کدوم ارگان دولتیه ؟ مسلماً میدونید و فکر می کنم سناریو پیشنهادی شما درست نیست. من در مورد کیفیت سرویس عادی برای شرکت های کوچیک و متوسط ادعایی نکردم اما خوب برای سطح enterprise واقعاً ضعیف عمل کردن. در مورد اطلاعات درخواستی هم به دلیل اینکه مجاز نیستم در جاهای عمومی اطلاعات دقیق منتشر کنم دعوت می کنم ازتون بیایید دفتر ما تا بیشتر حضوری در خدمت باشیم. شماره تماس هم از طریق آیدی پشتیبانی شما در یاهو براتون ارسال شد.

بازهم تاکید می کنم اینها تجربیات شخص بنده هست و اتفاقی هم که برای ما افتاده ممکنه برای هر کس دیگه بیفته یا نیفته. نه قصد خوبی گفتن یا بدی گفتن دارم. تمام صحبت های من هم سند و مدرک داره. اگر مرکز داده تبیان 10000000000 تا مشتری داشته باشه ( امیدوارم و از ته دل آرزو می کنم به این مرز برسیم در ایران عزیزمون) نه یک ریال به من میدن و نه اگر تعطیل شه. باز هم تاکید می کنم. بزرگانی که مسوولیت مرکز داده رو بر عهده دارند مانند خانم .... شاید روزی اینجور جاها رو نگاه کنن و با خوندن این مطالب نگاهی هم به مرکز داده بندازن. همه این موارد یک شکلی از درخواست همکاری هستش و پیشنهاد واقع بینانه برای سرویس بهتر که هم مرکز داده سرویس بهتری بده هم ما و همکاران مثل شما امکان داشته باشیم سرویس بهتری ارائه کنیم. من شخصاً به عنوان مدیر یک شرکت طراحی وب آرزومه که بجای درگیری و سر و کله زدن با شرکت های امریکایی بیام تو مراکز داده ایرانی سرمایه گذاری کنم و تمام سرویس رو از ایران بدم که کیفیت بهتر و سریع تری داشته باشه. الان هم بد نیست اما برای سرویس های بزرگ و بروز در لحظه هنوز ضعیف عمل می کنیم. باید دید بازار هدف مرکز داده کجا بوده و ممکنه اشتباه از ما بوده که جایی رو انتخاب کردیم که شرایط ما رو نتونستن براورده کنند.

بک مطلب فراموش نشه، این انجمن اینجاست که بتونیم پیشرفت کنیم و اطلاعات رو Share کنیم باهم. باز هم تاکید می کنم! قصد کوبیدن یا بالابردن یا تعریف و تمجید الکی نیست ، قصد پیشرفته و همین و همین. ماها همه استفاده کننده هستیم و برای استفاده از سرویس ها هزینه می کنیم. پس لازمه حداقل حد و حدود رو بدونیم و تیم مدیریت اونطرف هم از روی شکم سیری ما رو نگاه نکنه و هر زوری که دلش میخواد به ما بگه. شاید مشکل ما در ایران عدم امکان رقابت باشه ...

آخرین حرفم اینه که تبیان اگر کاری با پشتیبانی نداشته باشید و همه چیز با خودتون باشه واقعاً مرکز داده خوبیه. اما وای به روزی که کار به پاسخگویی باشه شما رو با سیستم تیکتینگ! دق میدن.

موفق باشید.