وااااااااااقعا پشتیبانیشون افتضــــــــــــاحه ، رو اعصابمن ، خدا نکنه سرور قطع بشه
تیکت میدم 12 تا 24 ساعت بعدش جواب میدن ، تمام خطاشون خاموشه ، *** که نیستی برادر من خطط رو خاموش می کنی . جواب مشتری رو درستی بدید
بهشون می گم چرا خط موبایلتون قطعه ، در جواب می گن در حال جا به جایی هستیم ، 3 ماهه دارین جا به جا می کنین ؟ !!! تلفن همراه چه ربطی به جا به جایی داره ؟
عادت نکنید به تماس تلفنی با میزبانتون
اول تیکت ، دوم ایمیل ، سوم یاهو آخر تماس تلفنی
..:: ServerMan , Department of Information Technology - Server Management ::..
خریدار ارزهای دیجیتال ( بیتکوین ، بیتکوین کش ، اتریوم ) : https://t.me/archicom