با سلام
با توجه به این ما پیگیری های لازم را انجام داده ایم
ولی در حال حاضر جواب کامل و قطعی را به ما نداده اند که ایا سرور قطع خواهد شد و یا به کار خود ادامه خواهد داد
و در حال حاضر تنها پاسخ انها اینگونه بوده که بجز مدیریت دیتاسنتر کس دیگری نمی تواند در این مورد تصمیم گیری بکند
با این حال به بنده ایمیل زدند که در بدترین حالت که فرمت شدن سرور می باشد اجازه استفاده چندین ساعت از سرور را خواهند داد
تا بک اپ هایمان را برداریم
در اینجا چندین راه حل وجود دارد
1- دوستانی که می خواهند روی سرور های ما بمانند در خواست انتقال سرورشان به یکی از سرور های امریکا و یا انگلیس را بدهند
2- دوستانی که ناراضی ماندند و دیگر نمی خواهند از ما سرویس داشته باشند لطفا شماره کارت خود را ارسال بکنند که مقدار باقی مانده هزینه بهشان برگشت خورده شود
3- دوستانی که می خواهند سرور خود را به دیگر سرویس دهنده انتقال دهند بفرمایند تا برایشان فایل بک اپ از سرورشان داده شود
4- کسانی که تا فردا ظهر می توانند منتظر بمانند لطفا هیچ تیکتی تا مشخص شدن موقعیت سرور ندهند و بعد از مشخص شدن موقعیت سرور می توانند از 3 گزینه بالا هر کدام را انتخاب بفرمایند
تذکر 1 : در بند دوم دوستانی که زیر 3 روز از ما سرور سوییس گرفته اند مبلغشان به طور کامل برگشت خواهد خورد
تذکر 2 : در بند سوم دوستانی که می خواهند خودشان از داده هایشان بک اپ بگیرند منتظر ایمیل های بعدی ما باشند زیرا
چند ساعتی سرور ها برای بک اپ گیری در دسترس خواهد بود که زمان دقیق ان نیز از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد
تذکر 3 : ممکن عملیات انتقال و یا ایجاد سرور جدید و یا پاسخگویی به تیکت ها کمی به طول انجامد به دلیل مشغول بودن اعضا ی تیم
به ایجاد سرور های جدید و حل مشکل سرور سوییس پس لطفا کمی صبور باشید
در نهایت از تمامی دوستان که در این 24 ساعت متضرر شده اند عذرخواهی می کنیم
ولی باور بفرمایید تقصیر ما نبوده و مشکل هم از جانب ما نبود بلکه عده ای انسان های بی مسئول با اتک کردن باعث به وجود امدن این مشکل شده اند
و ما تمامی تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفته ایم
در ضمن برای کسانی که همچنان بر روی سرور های ما باقی خواهند ماند چند روزی به عنوان جبران خسارت ( هرچند کم ) اضافه خواهد گردید
با تشکر
vpsco





پاسخ با نقل قول