اتفاقا منظورشون را بلد هستند درست بیان کنند و منظورشون ساعت اداری نبوده مورد 17 را ببینید.17. کارشناس پشتیبانی تمام وقت مستقر در محل شرکت حضور داشته و برقراری ارتباط تلفنی با کارشناس پشتیبانی در تمام ساعات اداری مقدور باشد.
پشتیبانی همیشه باید باشه اما ساعت اداری هم پاسخ گویی تلفنی و حضوری داشته باشه. اگر منظور از تمام وقت ساعت اداری بود میگفتند :
17. کارشناس پشتیبانی در تمام ساعات اداری مستقر در شرکت حضور داشته و برقراری ارتباط تلفنی با کارشناس پشتیبانی مقدور باشد.
جملات بالا باید دقیق باشه و اگر یک موقع شکایتی یا چیزی باشه یه یک وکیل هم این متن قوانین را نشان دهید منظور را نگاه نمیکنه و میگه معنیش 24 ساعته هست.
البته شاید هم هنوز بنده درست متوجه نشدم اما مطمئن هستم منظور از تمام وقت حداقل ساعت اداری نیست وگرنه ذکر میکردند ساعت اداری همانطور که بقیه موارد را ذکر کردند.
به نظر من اصلا وضع قوانین توسط کسایی که درس خواندند فقط و حتی نت هم نیامدند ببیند چه خبره کار درستی نیست و نتیجه نمیده و باید از افراد با تجربه کاری در همین ضمینه استفاده کنند.(همیشه هم همینطور بوده)
یا حق