-
October 16th, 2013, 10:20
#1
عضو دائم
با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!
با سلام
با تدبیر و حرکت ارزشمندی که پلیس محترم فتا اخیرا اتخاذ کرده فروشندگان متفرقه هاستینگ باید از این بازاری که به ... کشیدند خدا خافظی کنند
متاسفانه طی چند سال اخیر بازار هاستینگ به بیراهه کشیده شده
افراد زیادی بدون دانش فنی که فقط میتونند یک تمپلیت آماده رو لود کنند و آی پی عوض کنند با اجاره یک سرور و یا ارائه سرور بصورت نمایندگی هم باعث بی اعتمادی کاربران به فروشندگان هاستینگ و هم قیمت هایی که این فروشندگان نمیدونیم از کجا در میارند شدیم !!!
برخی از این فروشندگان هم که ماشاالله کم نیستند پول از چه کاربرانی که نخوردند و غیب نشدند!
با این کار هم این بازار چهار چوب با برنامه پیدا میکنه هم کاربران میتونند با اعتماد خرید کنند و هم کسانی که وافعا علم این کار رو دارند میتونند کار کنند
بدون شک خیلی از همکاران و کاربران از این حرکت استقبال میکنند
این خبر رو کپی نکردم بنده حظورا رفتم چون خودشون تماس گرفتند خواستند تا برم این همان ساماندهی هست که دارند انجام میدهند برخی از همکاران رفتند و دیگر کسانی هم که نرفتند باهاشون تماس میگیرند
مدارک قانونی ثبت شرکت و مشخصات شخصی مدیر عامل و ... + ( ریز فعالیت کاری وارد جزئیات نمیشم ) رو میخوان خلاصه باید قانونی و ثبت شده باشند افرادی که دارند کار میکنند
گفتند به کسانی که میشناسید بگید خودشون بیان خودشونو معرفی کنند اگر نیان خودمون باهاشون تماس میگیریم که بیان !
باید بین کسی که علم این کار رو داره زحمت کشیده و هزینه کرده و کسی که تازه از راه رسیده یک فرق بزرگ باشه
بنده به شخصه از این حرکتشون خیلی راضی هستم و بهشون خسته نباشید میگم
ویرایش توسط serverstar.ir : October 18th, 2013 در ساعت 23:54
-
تعداد تشکر ها ازserverstar.ir به دلیل پست مفید
-
October 16th, 2013 10:20
# ADS
-
October 16th, 2013, 10:27
#2
-
تعداد تشکر ها ازSniTomb به دلیل پست مفید
-
October 16th, 2013, 10:37
#3
عضو انجمن
پاسخ : با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!
به نظر من حركت ارزشمندي است كه پليس فتا انجام ميده
بازار هاستينگ به يك سروساماني خواهد رسيد
-
تعداد تشکر ها از besthosti.com به دلیل پست مفید
-
October 16th, 2013, 10:55
#4
عضو انجمن
Re: با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!
این حرکت دقیقا چی هست؟!
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
-
تعداد تشکر ها از GateFa به دلیل پست مفید
-
October 16th, 2013, 11:00
#5
عضو دائم
پاسخ : با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!
حرکت هر چه هم باشد نمی تواند وضعیتی که شما از آن ناراحت هستید سر و سامان دهد..... می دونی چرا؟ چون خیلی ها که دنبال خرید سرور و هاست هستند خودشان از فتا فرارین...
-
تعداد تشکر ها ازshivahost به دلیل پست مفید
-
October 16th, 2013, 11:08
#6
عضو انجمن
پاسخ : با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!
این حرکت چی هست؟ خبر از کجاست؟ آیا برای فعالیت باید از جای خاصی مجوز بگیریم از این به بعد؟
لطفا بیشتر توضیح بدید
ساران هاستینگ
09382294343 | 02128423379 تماس در ساعات اداری
شرکت ساران داده پردازان ارجان - ثبت 3325 | دارای نماد اعتماد الکترونیکی
-
تعداد تشکر ها از parsvia به دلیل پست مفید
-
October 16th, 2013, 11:09
#7
عضو انجمن
پاسخ : با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!
سلام
بنده متوجه نشدم این حرکت ارزشمند چی هست ؟
از کدام منبع اعلام شده
ملاک چی هست ؟
...
-
-
October 16th, 2013, 11:20
#8
عضو انجمن
پاسخ : با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!
طرح ساماندهی هاستینگ ها اگر اشتباه نکنم از سال پیش شروع شد
یک قوانین 17 گانه هم بود که تا الان عملی نشده
ایـــــــــران هـــاســـتـــیــــنــــگ
بـــه زودیـــــــــــــــ
-
-
October 16th, 2013, 11:24
#9
عضو انجمن
پاسخ : با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!
منظورتون این ها هست:
رئیس کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران، اخیرا با اعلام شرایط ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه گفته است : این شرایط که در 17بند تشریح شده، حداقلهای کیفی شرکتهای ارائهدهنده خدمات میزبانی وب و ثبت دامین است. مهرداد سیجانی افزود : طی این مدت فعالان و شرکتهای مختلف با مراجعه به سازمان، برای احراز شرایط حداقل کیفی فعالیت خود مراجعه کرده و برخی نیز به عضویت سازمان نصر تهران درآمدهاند.
به گفته سیجانی، حدود 200 فعال در حوزه میزبانی وب در ipهای کشور فعالیت میکنند که پیگیری و تشویق سازمان نظام صنفی رایانهای از فعالان این حوزه برای استاندارد کردن فعالیتشان همچنان ادامه دارد.
پیمان نورایی - مسوول کارگروه زیرساخت کمیسیون فضای مجازی - که پیش از این از اجرای طرح "ارائه نشان اعتماد" به شرکتهای حوزه خدمات میزبانی وب خبر داده بود، با اشاره به 17 شرط یاد شده، برای ساماندهی فعالیت در این حوزه گفت: این 17بند، حداقل شرایط برای دریافت نشان اعتماد درحوزه ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه است و شرکتها با رعایت این شروط، میتوانند تنها یک ستاره از طرح نشان اعتماد را دریافت کنند.
نورایی ادامه داد : با اجرایی شدن طرح نشان اعتماد، قطعا شرکتها برای دریافت مراتب بالاتر (ستاره)، نیازمند رعایت شروط تکمیلی خواهند بود.
طبق اعلام شرایط ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه توسط روابط عمومی سازمان نظام صنفی حداقلهای کیفی ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامین که از سوی کمیسیون فضای مجازی سازمان نصر استان تهران منتشر شده، به شرح زیر است :
1. شرکت ارائهدهنده خدمات باید ثبت شده باشد.
2. شرکت عضو شاخه حقوقی سازمان نظام صنفی رایانهای استان مربوطه باشد.
3. شرکت دارای رتبهبندی معتبر از شورای عالی انفورماتیک کشور باید یا دارای لیست بیمه و کد اقتصادی باشد.
4. شرکت در سامانه مالیات بر ارزش افزوده ثبتنام کرده و گواهی مربوطه را ارائه دهد.
5. ساعات اداری شرکت در وبسایت رسمی آن شرکت مشخص و مجموع این ساعات از 40 ساعت در هفته بیشتر باشد.
6. نام ثبتی شرکت در وبسایت به همراه ایمیل و نشانی و تلفن ثابت (نه همراه) درج شده باشد.
7. شرکت باید شرایط سرویس خدمات میزبانی وب مصوب سازمان نظام صنفی را در وبسایت خود قرار داده و طبق آن اقدام به سرویسدهی کند.
8.مشخصات پلنهای میزبانی وب و تعرفههای خدمات به صورت بروز روی وبسایت مشخص شده باشد.
9.امکان پاسخگویی به صورت حضوری در محل شرکت در ساعات اداری وجود داشته باشد.
10.کارشناس فروش تمام وقت جهت رسیدگی به درخواستها و پاسخدهی به صورت تلفنی و حضوری وجود داشته باشد.
11. شرکت دارای پورتال کاربران با قابلیت ورود مشترکان به آن جهت مشاهده و انجام اموری مانند تمدید سرویسها را داشته باشد.
12. نحوه بهکار گیری و وجود اطلاعات (شامل فایلها، ایمیلها و دیتابیسها) و برنامه زمانبندی آنها مشخص بوده و توسط کاربران قابل مشاهده باشد.
13. شرکت دارای پورتال پشتیبانی و سیستم تیکت جهت پاسخگویی باشد.
14. شرکت دارای بخش رسیدگی به شکایات در پورتال پشتیبانی بوده یا دارای ایمیل اختصاصی جهت رسیدگی به شکایات باشد.
15. شرکت باید ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ اولیه درخواستهای کتبی (مبتنی بر ایمیل با تیکت) مربوط به پشتیبانی فنی را ارسال کند. منظور از پاسخ اولیه، پاسخی است که توسط نیروی پشتیبانی سطح 1 شرکت ارسال شده و به معنی ارجاع آن به سطوح بالاتر پشتیبانی یا شروع عملیات لازم مربوط به درخواست است.
16. جهت بررسی این امر یک ایمیل حاوی یک لینک به صورت اتفاقی به ایمیل پشتیبانی متقاضی ارسال میشود و زمان بین ارسال ایمیل تا کلیک روی لینک به عنوان زمان پاسخ اولیه در نظر گرفته میشود.
17. کارشناس پشتیبانی تمام وقت مستقر در محل شرکت حضور داشته و برقراری ارتباط تلفنی با کارشناس پشتیبانی در تمام ساعات اداری مقدور باشد.
-
-
October 16th, 2013, 11:57
#10
عضو انجمن
پاسخ : با فروشندگان متفرقه خدا حافظی کنید !!!

نوشته اصلی توسط
GateFa
منظورتون این ها هست:
رئیس کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران، اخیرا با اعلام شرایط ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه گفته است : این شرایط که در 17بند تشریح شده، حداقلهای کیفی شرکتهای ارائهدهنده خدمات میزبانی وب و ثبت دامین است. مهرداد سیجانی افزود : طی این مدت فعالان و شرکتهای مختلف با مراجعه به سازمان، برای احراز شرایط حداقل کیفی فعالیت خود مراجعه کرده و برخی نیز به عضویت سازمان نصر تهران درآمدهاند.
به گفته سیجانی، حدود 200 فعال در حوزه میزبانی وب در ipهای کشور فعالیت میکنند که پیگیری و تشویق سازمان نظام صنفی رایانهای از فعالان این حوزه برای استاندارد کردن فعالیتشان همچنان ادامه دارد.
پیمان نورایی - مسوول کارگروه زیرساخت کمیسیون فضای مجازی - که پیش از این از اجرای طرح "ارائه نشان اعتماد" به شرکتهای حوزه خدمات میزبانی وب خبر داده بود، با اشاره به 17 شرط یاد شده، برای ساماندهی فعالیت در این حوزه گفت: این 17بند، حداقل شرایط برای دریافت نشان اعتماد درحوزه ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه است و شرکتها با رعایت این شروط، میتوانند تنها یک ستاره از طرح نشان اعتماد را دریافت کنند.
نورایی ادامه داد : با اجرایی شدن طرح نشان اعتماد، قطعا شرکتها برای دریافت مراتب بالاتر (ستاره)، نیازمند رعایت شروط تکمیلی خواهند بود.
طبق اعلام شرایط ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه توسط روابط عمومی سازمان نظام صنفی حداقلهای کیفی ارائه خدمات میزبانی وب و ثبت دامین که از سوی کمیسیون فضای مجازی سازمان نصر استان تهران منتشر شده، به شرح زیر است :
1. شرکت ارائهدهنده خدمات باید ثبت شده باشد.
2. شرکت عضو شاخه حقوقی سازمان نظام صنفی رایانهای استان مربوطه باشد.
3. شرکت دارای رتبهبندی معتبر از شورای عالی انفورماتیک کشور باید یا دارای لیست بیمه و کد اقتصادی باشد.
4. شرکت در سامانه مالیات بر ارزش افزوده ثبتنام کرده و گواهی مربوطه را ارائه دهد.
5. ساعات اداری شرکت در وبسایت رسمی آن شرکت مشخص و مجموع این ساعات از 40 ساعت در هفته بیشتر باشد.
6. نام ثبتی شرکت در وبسایت به همراه ایمیل و نشانی و تلفن ثابت (نه همراه) درج شده باشد.
7. شرکت باید شرایط سرویس خدمات میزبانی وب مصوب سازمان نظام صنفی را در وبسایت خود قرار داده و طبق آن اقدام به سرویسدهی کند.
8.مشخصات پلنهای میزبانی وب و تعرفههای خدمات به صورت بروز روی وبسایت مشخص شده باشد.
9.امکان پاسخگویی به صورت حضوری در محل شرکت در ساعات اداری وجود داشته باشد.
10.کارشناس فروش تمام وقت جهت رسیدگی به درخواستها و پاسخدهی به صورت تلفنی و حضوری وجود داشته باشد.
11. شرکت دارای پورتال کاربران با قابلیت ورود مشترکان به آن جهت مشاهده و انجام اموری مانند تمدید سرویسها را داشته باشد.
12. نحوه بهکار گیری و وجود اطلاعات (شامل فایلها، ایمیلها و دیتابیسها) و برنامه زمانبندی آنها مشخص بوده و توسط کاربران قابل مشاهده باشد.
13. شرکت دارای پورتال پشتیبانی و سیستم تیکت جهت پاسخگویی باشد.
14. شرکت دارای بخش رسیدگی به شکایات در پورتال پشتیبانی بوده یا دارای ایمیل اختصاصی جهت رسیدگی به شکایات باشد.
15. شرکت باید ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ اولیه درخواستهای کتبی (مبتنی بر ایمیل با تیکت) مربوط به پشتیبانی فنی را ارسال کند. منظور از پاسخ اولیه، پاسخی است که توسط نیروی پشتیبانی سطح 1 شرکت ارسال شده و به معنی ارجاع آن به سطوح بالاتر پشتیبانی یا شروع عملیات لازم مربوط به درخواست است.
16. جهت بررسی این امر یک ایمیل حاوی یک لینک به صورت اتفاقی به ایمیل پشتیبانی متقاضی ارسال میشود و زمان بین ارسال ایمیل تا کلیک روی لینک به عنوان زمان پاسخ اولیه در نظر گرفته میشود.
17. کارشناس پشتیبانی تمام وقت مستقر در محل شرکت حضور داشته و برقراری ارتباط تلفنی با کارشناس پشتیبانی در تمام ساعات اداری مقدور باشد.
سلام
بله دقیقا منظور بنده همین خبربود
بنده خودم دنبال این کار هستم ولی در بعضی از مسائل کمی سخت گیری میکنند
ایـــــــــران هـــاســـتـــیــــنــــگ
بـــه زودیـــــــــــــــ
-