
نوشته اصلی توسط
my1zarb
دوست عزیز،
اپراتورهای ریسلرکلاب نه 35 بار بلکه باید 35000 بار هر روز پاسخ ایرانیان رو با احترام بدهند.
وقتی هر اقدامی می خواهند انجام دهند بدون اطلاع قبلی و باب میل خودشان انجام می دهند، باید پاسخگوی تک تک کاربرانی باشند که متضرر شده اند.
برای مثال انتقال (داخلی) دامنه ها بلاک شده در حالیکه هیچ اطلاع قبلی و بعدی در کار نبوده و نیست!
اوج بی احترامی به مشتری را به جا آورده اند، حالا شما با حالت تمسخر به هم وطنان خود می گویید که با آنها تماس هم نگیرند؟
ما اذیت شده ایم نه آنها ... .