سلام
یکی از دوستان از احترام به مشتری گقت ولی در جوابش باید بگم که این شرکت ها (کسانی که درست سرویس نمیدن به درست و حسابی ها بر نخوره) کل در آمدشون از فروش وی پی اس و ... به هر شخص در ماه اول است چرا که شخص در ماه های بعد هرگز چیزی از اون ها نخواهد خرید بخاطر کیفیت پایین سرویس و عدم پشتیبانی. پس کلا بیخیـــال کیفیت و پشتیبانی میشوند و با خیال راحت روی جذب مشتری جدید ماه اولیتمرکز می کنند . اینطوری هم دغدغه پشتیبانی رو ندارن هم اینکه درآمد بیشتر و کار کمتر
همین تفکره که باعث میشه شرکت ها و افراد ارائه دهنده ی اینگونه سرویس ها به کیفیت نیندیشند و مشتری سرگردان به سمت سایر سرویس دهندگان (احتمالا تله ها) هدایت بشه
تیکت ها زیاد بود بیخیال شدیم (Ctrl+A & Shift+Del)
خوب عزیز جان شما نباید مشتریتو توی بلاتکلیفی و بدبختی ولش کنی، لا اقل میتونی یک ایمیل به تمام اعضا بفرستی و موضوع رو در میون بگذاری نه اینکه غایم بشین (البته قبول داریم که در چنین مواقعی ممکنه حجم زیاد تیکت آزارتون بده ولی اگر کسی میخواد راحت باشه و اذیت نشه نباید کلا سرویس بده)