با سلام
جناب رایان نت به بنده اعلام کردند که قصد انتقال به سرور فرانسه داریم و اگر کسی سرویس خام بخواد، 128 مگ رم و مقداری هارد (فکر کنم 15 گیگ بود) بهش اضافه تعلق میگیره. بنده هم قبول کردم و سرویس خام تحویل شد البته این مقادیر افزوده نشد ولی مشکلی نبود چون حتما بعدا اضافه میکردند، اما . . .
بنده از داخل وی پی اس فرانسه (همین جدیده) شروع به دانلود فایل های وی پی اس قبلی کردم اما مشکل اینجا بود که سرعت انتقال تنها 10KB/s بودکه این رقم پس از چند ساعت به 2KB/s
کاهش پیدا کرد
حتی از داخل خود vps آلمان اقدام به آپلود فایل ها در یک هاست پرسرعت از طریق ftp کردم اا باز هم سرعت همین بود و بس !
توی این فاصله هم هر تیکتی زدم پاسخی نیومد
بعد از چند ساعت سرور آلمان بسته شد و ما موندیم و سرور فرانسه که اونم فردا صبحش قطع شد و هنوز هم البته قطع هست. البته جناب مدیر فرمودند که مشکلی در ویندوزتون بوجود آوردین که بالا نمیاد البته کاری نکرده بودم ولی بهر حال درخواست ریبیلد دادم ولی جوابی دریافت نشد
حالا اینجا مهمترین مساله ای که برای بنده مطرحه اینه که :
چرا آقای مدیر سایت که اقدام به فروش میکنه در حالیکه آنلاین هست (چراغ گوگل تاک ایشان روشن هست و گاهی idle میشه و مجدد روشن میشه گاهی دوباره خاموش میشه و ... در یاهو هم آنلاین هستند ولی کلا پاسخ نمیدهند) ، پاسخ تیکت،ایمیل،پیام،تلفن و موبایل را نمیدهند
بله همه میدانیم که هیچ سرویسی بدون مشکل نیست اما، باید من مشتری تکلیفم رو بدونم نه اینکه در بلاتکلیفی و ابهام قرار بگیرم
هر سرویس دهنده ای که موفق شده، در کنار تمام اهداف دیگرش رضایت مشتری رو قرار داده و به اون احترام گذاشته و دلیل اینکه خیلی از سرویس دهنده های اینترنتی با شکست مواجه میشوند، صرفنظر از کمبود اطلاعات، عدم رعایت همین مورد است
در پایان من برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که در آینده ارتباط با مشتری رو سامان بدن و دوباره بتونیم از سرویسشون استفاده کنیم