نقل قول نوشته اصلی توسط amiri113 نمایش پست ها
به نظر من اين حرف غير منطقی هستش و اگر هم واقعا قانون هستش بهتره تو سايت و در زمان خريد به مشتری اعلام بشه که:


خودتون هم قبول داريد منطقی نيست! پس روش اصرار نکنيد و از روی عصبانيت تصميم نگيريد.

---------- Post added at 01:08 PM ---------- Previous post was at 12:59 PM ----------

الان مثلا شما ميگيد که چون مشتری توهين کرده سرويسش رو حذف کرديد.
به نظر شما منطقی هستش Hugeserver هم بياد بگه چون ازش انتقاد کرديد سرويستون رو بدون اخطار حذف ميکنه ؟
اگر کار خودتون رو منطقی ميدونيد، ديگران هم اگر اين رفتار رو کنن منطقی هستش!
به نظر من بهتره طرفین بحث به دور از رفتار های غير منطقی برای حل مشکلشون اقدام کنن!
من این رو در هنگام عصبانیت تصمیم نگرفتم. ئ ما همیشه اینکار میکنیم و خواهیم کرد که مشتری به ما توهین کند سرویس ان را بدون اطلاع قبلی حذف خواهیم کرد. بدون هیچ اخطاری !!!!!
من به Hugeserver توهین نکردم !! که بیاد سرویس ما رو حذف کنه

---------- Post added at 01:18 PM ---------- Previous post was at 01:17 PM ----------

در ضمن توهین و انتقال با هم زمین تا آسمون فرق داره جناب امیری