سلام
سوال خیلی عالی مطرح کردید ، و ممنونم ازتون
ببینید ما قیمت گذاریمون بر حسب:
1- دخل و خرج سایت و سرور و لیسانس ها
2- حقوق و مزایای کارکنان تیم novinvps
همگی در نظر گرفته میشه و قیمت ها جوری تعیین میشه که بتونیم ادامه بدیم نه مثل بعضی ها وسط کار غیبمون بزنه و ما طبق برنامه ی حساب شده پیش میریم که دوستان عزیز شاهد بودند حتی در بدترین حالت شرایط نرخ ارز ما به فعالیت قویمون ادامه دادیم چرا که ما به این شغل به طور حرفه ای نگاه میکنیم و یه سری تدابیری برای شرایط خاص در نظر گرفته شده ، قیمت گذاری های ما بر حسب نرخ سرورهایی که برامون در بیاد ارائه میدیم ،قطعا هیچ کدومتون دوست ندارید که ما روی سرویستون OverSell کنیم به خصوص در سرویس های جدید که در این تاپیک مطرح شده منبابع مثل RAM به طور اختصاصی ارائه میشه و در این سیستم به هیچ عنوان اورسل انجام نمیشه . و اگر نه ما این پتاسنیل و سرورهای ما این پتاسنیل رو دارند که برای سود دهی بیشتر حتی ، قیمت هارو کاهش بدیم به جاش 1.5 برابر بیشتر از الا مشتری قرار بدیم روی هر سرور و فشار وارد کنیم قطعا اینطوری سود ما بیشتره چرا که در این صورت سرورهای کمتری نیازمندیم که تهیه کنیم . و این کار نه حرفه ای هست و نه اصولی
میتونم بگم 2 دلیل اصلی که اینکارو نمیکنیم :
1- صادقانه اول به خاطر خودمون oversell نمیکنیم ، چرا که وقتی اورسل انجام بشه مشترکین با مشکلات متعددی مثل ، کندی ، هنگ بودن سرویسشون ، و... مواجه میشن که نتیجش میشه زیاد شدن تیکت بخش پشتیبانی و مانع پیشرفت و تمرکز تیم میشه برای سرویس های بهتر ( تقریبا مثل جنگ داخلی یک کشور میمونه که مانع پیشرفت و ترقی اون کشور میشه چرا که کلی هزینه و تمرکز برای حفظ کشور می کنند )
2- دوم به خاطر مشتری ، چرا که وقتی مشتری راضی باشه قطعا مشترکین بیشتری میان از طریق این مشتری . و به خصوص ما به این شغل به طور کاملا حرفه ای نگاه میکنیم و حتی الا دوستان در حال برنامه ریزی برای سرورهای جدیدی بر پایه رایانش ابری هستیم . که انشالله بعد از آموزش پرسنل و رفع عیوب های احتمالی مثل این سیستم حال حاضر در این تاپیک که بعد از چند ماهه ارائه گردید.
همینجا هم اعلام میکنم
مشترکینی که فکر میکنند کیفیت خوبی سرویسشون ندارند
1- از طریق پیام خصوصی
2- ایمیل پشتیبانی : support@novinvps.com اطلاع بدند
من همینجا این اطمینان رو میدم که مشکلشون حل میکنند بچه ها.