بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از راه های جدید و مدرن جهت فروش ، معرفی ، ارائه خدمات و محصولات در سطح وسیع می باشد، که به نسبت پول و وقتی که برای این کار صرف خواهد شد ، بازخورد بسیار زیادی خواهد داشت.
برای شما مثالی میزنم :
مثلا شما 1000 لایک برای شرکت یا فروشگاه خود از ما خریداری نمودید ، اولا لایک ها همه توسط کاربر صورت میگیرد و این کاربران همگی در سایت فیس بوک عضو و همگی کاربران فعال سایت می باشند.خب شما محصول یا خدمات موردنظر خود را معرفی می کنید و این معرفی محصول به 30% از کاربران پیج ارسال خواهد شد ، شما با این روش هم رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقاء داده اید و هم مشتری جذب کرده اید.
سوالی بود درخدمتم