ايميل ماركتينگ چند مرحله داره
اول بايد ليست ايميل افرادي كه به زمينه شغلي مورد نظر علاقمند هستند جمع آوري بشه، اين كار را با ثبت نام از كاربران ميشه انجام داد كه يك فرايند زمان بر در هستش و بايد با كلي تبليغ بازديد كننده هاي مرتبط با پيدا و تشويق با عضويت كرد
دوم بايد با يك سيستم خاصي اقدام به ارسال ايميل انبوه به ليست ايميلي كه در مرحله قبل جمع آوري شده كرد.در حال حاضر ياهو و جيميل سيستم ضد اسپم بسيار قوي دارند كه به راحتي ارسال هاي انبوه بيش از 500 تا را اسپم تشخيص ميدن كه ناچاريم براي ارسال از پنل استفاده كنيم كه با چندين آي پي با مكث و در بازه هاي زماني مختلف ارسال ايميل را انجام بدن كه اجاره پنل هزينه داره
اگر اين مراحل به درستي و با دقت انجام بشه ايميل ماركتينگ بسبار پربازده و پرسود خواهد بود