واقعا پشتیبانی ضعیفی دارین. جواب هر تیکت را با 24 ساعت تاخیر شاید بدین که الان حتی از این 24 ساعت هم گدشته.
من 8 روز هست ازتون یه vps گرفتم ولی از این ۸ روز فقط یک روز، فقط یک روز سرور بدون مشکل در دسترس من بوده و الان برای روز سوم به صورت متوالی هست که دسترسی ندارم و هیچ کس هم جواب نمیده. در صورتی که پست اول صحبت از جرمیه و این حرفا زدید ولی نگاه کنید که از این ۸ روز فقط یک روز سورو در اختیاره من بوده
در صورتی که بخایم سرویس را لغو کنیم باید چیکار کنیم؟ چون اصلا پشتیبانی نمی کنید. حتی کسی نیست بیاد بگه ما دچار مشکل شدیم تا چند ساعت دیگه حل میشه. لطفا راهنمایی کنید برای لغو سرویس.
آیا هزینه برگشت داده میشود؟