با دروود
بنده تقریبا تمامی ارسال های کاربران رو در خورده گیری از این سرویس دهنده خودنم اما به جهت اینکه کوتاهی در حق این شرکت نشده باشد روشنگری هایی مورد نیاز است که در ادامه به آنها خواهم پرداخت.
دست بر قضا،دوستانی که گواهی بر افت کیفیت این سرویس دهنده در ماه های گذشته نسبت به ماه های پیش از آن دارند،من بر خلاف اونها،گمان می کنم که سرویس های این شرکت در چند ماه گذشته کیفیت بالاتر و استاندارد تری رو نسبت به سالها و ماههای پیش از اون ارائه کرده است.
خود من بارها و بارها از پشتیبانی و شیوه رسیدگی به مشکلات فنی به ویژه در بخش پشتیبانی شبانه نماینده شرکت در استان فارس،نا خشنود بودم که بارها و بارها مسئول کل پشتیبانی تهران،مسئول نمایندگان،شخصا با بنده تماس گرفتند(در پاسخ ه رایان نامه ای که من در اعتراض به آنها ارسال کردم)و در خواست پیگیری موضوع رو داشتند که بخشی نتیجه پیگیری هم به روشنی وجود پارازیت در ساعاتی از شبانه روز بر روی خط بنده و در نتیجه افت کیفیت و از دست دادن ارتباطم تا مرکز مخابراتی بود.
نسبت به بسیاری دیگر از سرویس دهندگان که به صورت اتفاقی در دیگر بخش های استان(بیش از 4 شهر در کل استان و بیش از 3 سرویس دهند رو بررسی کردم هرچند نتایج بررسی آنچنان علمی و استاندارد نیستند)اونها رو مورد بررسی و پایش قرار دادم،آسیاتک در زمینه بهای مناسب،پهنای باند بیش از سرویس درخواستی و خریداری شده شما،پشتیبانی 24 ساعته راستین،هم از مرکز شهرستان و هم از تهران،سرعت شبانه ثابت،دارای برتری نسبت به دیگر سرویس دهندگان بوده است.
سرویس دهنده ای که برای تماس با پشتیبانی بایستی پس از سپری شدن نیم ساعت و پشت سر گذاشتن بیش از 20 نفر در صف درخواست تماس،با پاسخی سربالا گوشی رو قطع کرد،و یا سرویس دهنده ای که در ساعت 11 یا 12 شب بایستی مودم رو خاموش کرد و خوابید(به سبب افت شدید پهنای باند در حد بایت!).....
باید در نظر داشت که در ایران سرویس دهنده ای کاملا استاندارد و دارای sla مناسب و کاربر محور نداریم!بلکه همگی به گونه ای دارای ایراد هستند.
پس انتخاب میان بد و بدتر است.