توضیحات:


1- درمورد عدم تحویل محصول در موعد مقرر باید عرض شود که در سایت و سبد خرید این مورد درج نشده و و بابد در صورت نارضایتی درخواست لغو ارسال میکردند که نحوه ارسال درخواست اعلام خواهد شد.


2- درخواست لغو سرویس براساس ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی تا 7 روز امکان پذیر است اما باید به صورت رسمی باشد، در قسمت سرویسهای من وارد بخش مشخصات سرویس شده و درخواست لغو را اعلام کنند و تیکت پشتیبانی ارسال نمایند. پاسخ به درخواست در طی 30 دقیقه الی 6 ساعت بوده و مبلغ به حساب کاربر افزوده، سپس در بخش مالی وجه خود را با ارائه شماره حساب دریافت نمایند.



3- بازگشت وجه طبق ماده 37 کاملاً پذیرفته شده است اما باید به طور صحیح ارسال شود، توهین های کاربر با مدیریت و همکاران نمیتواند به معنی انصراف باشد.


4- درموارد قوانین باید عرض شود که تماماً در سایت اجرا شده و کاربر نیز موظف است به طور رسمی در ارتباط باشد.



پی نوشت:

ما به عنوان ارائه دهنده سرویس وظیفه تحویل سرویس و پشتیبانی را داشته و در صورت تخلف کاربر با او طبق قوانین برخورد میکنیم اما کاربر هم میتواند موارد تخلف را گزارش دهد.


بنا بر وظیفه مدیریت چند مرتبه با کاربر تماس داشته و پاسخ کاربر کاملاً بی شرمانه و توهین آمیز بوده است.


در پایان کاربر حق انصراف دارد و پاسخ به توهین های مشتری مسدود سازی کاربری وی بعد از لغو سرویس و باز پس فرستادن وجه است.


این پاسخ به تمام کسانی که در سایت معلق هستند ارسال شده و پاسخیست که به مراجع اعلام می شود.