نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: راهنمایی درباره سرورپارس

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #20
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    3
    تشکر تشکر کرده 
    26
    تشکر تشکر شده 
    17
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمایی درباره سرورپارس

    به نام خدا
    می خواهم در اینجا یک جمع بندی از مطالب جاری
    درباره سرورپارس داشته باشم، از بیانات شفاف نماینده سرورپارس این مطالب بوضوح مشاهده می شود.

    # سرورپارس سرویسی را با عنوان
    پلن نامحدود نقره ای ارائه می کند که از آن: الف) نباید بعنوان بکاپ گیری استفاده کرد. ب) نباید دانلود سنتر راه انداخت. ج) نباید فایل عکس یا فیلم یا موارد مشابه نگهداری کرد. د) (اخیرا) نباید بیش از 1000 ایمیل در روز ارسال کرد. هـ) نباید 50 کانکشن همزهمان در آن داشت.

    # سرورپارس در خارج از وقت اداری تیکت فنی پاسخ نمی دهد (یا شاید پاسخ بدهد) ضمنا ساعت اداری ایشان از 16:04 دقیقه به بعد نمی باشد. در حالیکه در صفحه چرا سرورپارس؟ نوشته شده است "متوسط زمان پاسخگویی به تیکت ها حدود نیم ساعت می باشد"
    # چنانکه ایشان صریحا در پست شماره 9 و بواسطه پاسخ به تیکت ارسالی، بوضوح بیان کرده اند زمینه تهدید کاربر در خصوص نظرات شخصی ایشان وجود دارد. چنانکه در آن پست درج کرده ام ایشان در پاسخ به تیکت رسمی من در وب سایتشان می نویسند: " لطفا اقدام به حذف تاپیک مورد نظر نمایید تا مابقی پیگیری ها برای شما انجام شود "

    # چنانکه در سند ضمیمه شده در پست 12 مشاهده می شود، ایشان بوضوح تایید کرده اند که کنترل پنل وب سایت شخصی بنده که هیچ ارتباطی با موضوع مورد مناقشه نداشته است رفع مشکل شده است! بنابراین به خاطر داشته باشید اگر از سرورپارس سرویس هایی را بخریم این زمینه می تواند وجود داشته باشد که مشکل در یکی از سرویس ها به سایر موارد نیز تسری یابد
    # در پست 19 ایشان بیان می کنند "فرض اینکه از دید شما این مورد دانلود سنتر نیست ، موردی نیست ، ما این مورد را سرویس backup شناسایی می کنیم که اطلاعات خود را در هاست خود نگهداری کرده اید که باز هم نقض قوانین است"؛ یعنی این تصور ایجاد می شود که سرورپارس قوانین خود را بسته به شرایط می تواند تغییر دهد.
    البته ایشان در پست 19 کاربر را به عدم مطالعه قوانین و مقررات متهم می کنند ولی فقط جهت استحضار بازدیدکنندگان محترم به اطلاع می رسانم شرایط این سرویس زمان خریداری فقط دو مورد بوده است
    - حداکثر 50 کانکشن همزمان - عدم استفاده بعنوان دانلود سنتر
    که سند مروبطه با عنوان فایل شماره 09.PDF در ضمیمه ارسال شده است. این در حالیست که اولا پیگیری ما نشان می دهد هم اکنون قوانین ایشان تغییر یافته و بندهای دیگری نیز اضافه شده است در حالیکه تاریخ بروزرسانی آن تغییر نکرده است. (البته ممکن است ایشان این موارد را فراموش کرده باشند ولی مسئولین ایران سای مستندات لازم را قبلا تهیه کرده اند)


    ---------------------
    و اما در پاسخ به چند مورد
    - هنوز مناقشه اصلی نتیجه گیری نشده است ولی ما بالاجبار فایل های خود را حذف کرده ایم تا امکان دسترسی به سرویس هایمان را داشته باشیم!، ضمنا از دیروز بطور پراکنده دسترسمیان به سرویس ها (کنترل پنل، اف تی پی و غیره) قطع می شود با همه اینها
    سوال اینجاست دانلود سنتر چیست؟ ایران سای با تعداد کاربر محدود و مشخص، و با مصرف پهنای باند کمتر از یک گیگابایت در ماه!، دانلود سنتر نیست. برای درک بهتر دانلود سنتر کافیست در جستجوگر گوگل کلمه Download Center را سرچ کنید تا با دانلود سنتر آشنا شوید، اگرچه بقول شما فرقی ندارد شما قانون جدیدتری هم دارید (Backup!).
    - شما بنده را متهم به عدم مطالعه قوانین و مقررات کردید بد نیست بدانید در مبانی حقوق، قوانین عطف به ماسبق نمی شوند لذا بنده یا هر خریدار دیگری فقط هنگام خرید باید قوانین شما را مطالعه کنیم که در آن زمان شرایط شما دو مورد بوده و ما رعایت کرده ایم منتهی الان از همین صحبت های شما مشخص است که قوانین تان را به ضرر کاربر توسعه داده اید.

    - فرمودید اجازه بدهم صاحبان وب سایت پیگیر امور حقوقی مسئله باشند، مسلما من پیگیر امورحقوقی نخواهم بود ولی خواه یا ناخواه درگیر این ماجرا خواهم بود زیرا همه امور فنی با نظارت مستقیم من انجام شده است و بعنوان مسئول فنی باید پاسخگوی مدیرسایت باشم، ایشان قبلا لطف هایی را شامل سروپارس کرده اند که چند نمونه از مستندات ضمیمه شده بخوبی بیانگر این مدعی است.

    - مسدود شدن این سایت بمراتب برای بنده با اهمیت تر از وب سایت شخصی ام است کما اینکه تا همینجا شما باید پاسخگوی عدم سرویس دهی به آن هم باشید! ولی این سایت یک مقوله تجاری است و سایت شخصی من یک وب سایت شخصی، که می توانم از قصورات آن بگذرم ولی مسلما ایران سای این کار را نخواهد کرد.


    در نهایت خدمت بازدید کنندگان عرض می کنم بنده بعنوان استاد و متخصص حوزه فناوری رفتار شرکت سرورپارس را به استناد مدارک ضمیمه شده رفتاری غیرحرفه ای در برخورد با مسائل فنی می دانم در اینجا فقط 6 مورد از مستندات، آنهم با رزولوشن کم (به دلیل ملاحظات و قوانین انجمن) درج می کنم تا محق صحبت هایم باشد؛ اینکه بازدیدکننده بتواند با همین مدارک به نتیجه گیری برسد امید بنده است و 16 فقره مستندات دیگر به همراه یک نسخه از مطالب همین تاپیک جهت ارائه به وکیل حقوقی شرکت مذکور تحویلشان می گردد تا بنحو شایسته اقدام بفرمایند. لازم بذکر است در همین لحظه که این مطالب را می نویسم تمام تیکت های ارسالی بنده به سرورپارس مسدود و غیرقایل دستیابی شده اند ولی مستندات جاری قبلا و در زمان های قطعی و مشکلات، اخذ و تاکنون نگهداری شده است. این آخرین پاسخگویی بنده به این تاپیک می باشد و نتیجه گیری آن به عهده بازدیدکنندگان.

    با آرزوی سربلندی برای کشورمان و به امید بهبود بیش از پیش در حوزه فناوری و دانش
    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    • نوع فایل: jpg S17.jpg (47.2 کیلو بایت, 18 نمایش)
    • نوع فایل: png S20.png (171.5 کیلو بایت, 20 نمایش)
    • نوع فایل: jpg S21.jpg (74.3 کیلو بایت, 17 نمایش)
    • نوع فایل: png S28.png (122.1 کیلو بایت, 18 نمایش)
    فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده
    • نوع فایل: pdf 3-DC.pdf (152.0 کیلو بایت, 12 نمایش)
    • نوع فایل: pdf 9-improve.pdf (86.2 کیلو بایت, 15 نمایش)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 12:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •