سلام.
1- معمولا سایت متخلف بسته شده و ایمیل اخطار دریافت خواهد کرد. نه کل ریسلری شما و کل سایت های زیر مجموعه تان.
البته من در مورد iweb اطلاعی ندارم ولی بستن کل ریسلر شما اون هم به خاطر یک سایت غیر منطقیه.
2- سایت های optimize نشده مثل اسکریپت های فروم یا cms های با بازدید نسبتا زیاد. گاهی خطا در قالب و کدنویسی یا پلاگین مشکل دار باعث مصرف بالای CPU خواهد شد.
3- اول باید مشکل سایت رو پیدا کرد. ممکنه نیاز به سرور اختصاصی یا vps نداشته باشد اما به هر حال شرکت ها طبق توافق نامه بعد از یک الی سه بار اخطار سایت رو از سرویس دهنده اخراج میکنند. بنابراین در گام اول مکاتبه کنید تا بهتون فرصت بدن و در گام دوم سعی کنید مشکل رو حل کنید یا زودتر سایت رو انتقال بدید. البته این بیشتر مربوط به مشتری شماست .
4-تجربه کار با ریسلری بسته به تعداد سایت ها و میزان سرمایه و دانش فنی شما داره. اگر پول و تجربه کافی ندارید بهتره به جای گرفتن vps یا dedicated پر خرج و پر مسئولیت از یک اکانت ریسلری شروع کنید. مدیریت ریسلری به زحمت کمتری نیاز داره و کلیه آپدیت ها توسط مدیر سرور برای شما انجام خواهدشد.