نقل قول نوشته اصلی توسط i-whost نمایش پست ها
قوانین شفاف هست بحث ای پی اختصاصی نیست ، اگر این جمله واقعا صدق می کند "
در واقع دیتاسنتر نه وقت کافی برای بررسی مشکل شما داره و نه موردی مثل این، واجد شرایط بررسی عادی هست.
" دیتاسنتر وقت 2 بار نال روت و مجدد وصل کردن ای پی تنها با یک ارسال ابیوز می تواند جبران کند ، البته اضافه کاری بیشتر دیده شده چون هم ابیوز ارسال می کنند هم نال روت ( در یک زمان اینطور که متوجه شدیم ) ،در حالی که هم من و هم شما می دانید این ابیوز در حدی نیست که بیش از 1 دقیقه وقت ما یا دیتاسنتر بگیرد و سریعا اقدام لازم برای برطرف کردن انجام می شود.

شاید حرف شما درست باشد... شاید هم دیتاسنتر قصد تنبیه جدی تری را دارد...

همانند آن است که شخصی د ز دی کند (استفاده از اسکریپت نال) و یا شخصی را مورد ضرب و جر قرار دهد (حملات هکینگ) و یا کلاه کسی را بر دارد (فیشینگ)، و شما انتظار داشته باشید که پلیس با اخطار به صاحب خانه آن شخص، خواستار بیرون نمودن وی و یا تذکر به او باشد!! خوب، بدیهی است که پلیس بدون هیچ گونه اخطاری (ارسال احضاریه برای دادگاه) اقدام به جلب شخص خاطی کرده و با وی برخورد می کند!

شاید کلماتی که داخل پرانتز استفاده کردم، برای شما بار مفهومی مشخصی را با توجه به شرایط ایران نداشته باشند، ولی برای اغلب مردمان خارج از کشور همان معنایی را دارد که گفتم! به همان شدت و به همان زشتی! و قانون نیز به شدت پیگیر این قضیه ها می باشد و در صورتیکه مسئولین مربوطه کاری انجام ندهند، شرکت های زیان دیده می توانند شکایت خود را به مرحله بالاتری ببرند و از دادگاه تقاضای غرامت و ... کنند. این چیزی است که دیتاسنتر با آن مواجه است! و بدیهی است که استرس آن هرگز متوجه شما نمی شود.

به هر صورت چه دیتاسنتر به میل شما رفتار کند (بخشیدن مجرم مسلم) و یا به میل خود (اخطار و برخورد جدی تر) و یا رفتار دوگانه ای را با توجه به کیس مورد نظر، از خود نشان دهد؛ 100% حق با دیتاسنتر بوده و مشتری خاطی هیچ حقی برای اظهار نظر و ... نخواهد داشت.

حال اگر شما این را قبول ندارید و نمی پسندید، مشکل دیتاسنتر نیست و اجباری هم در همکاری شما نیست...