دوست عزیز از پست تون ممنونم
ولی همونطوری که اطلاع دارید اینجا محل داد و ستد هست
و ما هم سریع جواب می دیم به تیکت ها البته نه تیکت شما اونم به دلیل مشغول بودن تیم هلند به سرور هلند که جدید سفارش دادیم هست
من کاملا شرایط شما رو درک می کنم و نهایت تلاشمون رو می کنیم تا بهترین کیفیت و پشتیبانی رو داشته باشیم و امروز هم به دلیل دیر کرد در پاسخ گویی عذر می خوایم
ولی لطفا از این به بعد در صورت داشتن شکایت و یا در صورت رضایت از سرویستون در اینجا تاپیک بزنید و برای مسائل فنی تیکت بزنید و منتظر پاسخ تیکت باشید
ازتون ممنونم
با تشکر