متاسفانه یاهو قوانین و مدیریت درستی ندارد!
ایدی که TOS یعنی Term of service خورده باشه، به هیچ عنوان امکان بازگردانی نیست، لطفا به هیچکس برای بازگرداندن هزینه ای نپردازید، مگر مدبرعامل شرکت یاهو باشد.
هیچکس نمیتواند بفهمد یک ایدی،TOS خورده یا نه، نگر اینکه با یاهو مکاتبه کنید، و به اطلاعتان برسانند،
بهترین را برای مکاتبه و نتیجه گرفتن (حال چه خوب یا چه نتیجه نهایی (بد)) مکاتبه از ایمیلی است که به عنوان ایمیل دوم در یاهو تعریف کردید.
اگر درسترسی به آن ایدی هم ندارد، از راه زیر انجام بدید
متن زیر را با تکمیل مشخصات به این ایمیل بفرستید:
account-security-postmaster@cc.yahoo-inc.com
cc-advoc@yahoo-inc.com or
mail@cc.yahoo-inc.com
به هر سه تا بفرستید، زیرا بنده همین کار را کردم.
موضوع ایمیل طبق علاقه تان
متن:
Hello
Please Help Me My Account Got Deactivated
I Would This Go For Reactive Again
I Dont Know Why My Account Got Deactivated but Need That So Much And
I Did Not Against Anything About Yahoo rules Please help Me I need That
For Chat With My Family And My Old Friend and Other Somthing Im Waiting
For Yahoo Custom Care
1-Name
2-famil
3-tarikh tavalod
4-email morede nazar
5-1 .Security Question:
2.Secur2t.Sec2.Security Question:
6-shahr ya haman keshvar ke dar yahoo zadid
7-keshvar + zip cod
سپس اگر مشکلی نباشه، ازتون اطلاعات بیشتر در مورد ایدی میخوان و براشون میفرستید، اگر نه هم که میگن دلیل بسته شدن رو.
ارادت