نوشته اصلی توسط keylight الان این مشکلم حل شده واسه مشتری میره ایمیل الان مشکلی که دارم بعد باز شدن تیکت و ... اینا ایمیل واسه مسوول اون بخش و پشتیبان نمیره میدونید علت چیه ؟ از اون بالا داخل whmcs نوشته شده "حساب کاربری من" روی کلیک کنید وارد که شدید نوشته شده "اطلاعيه تيکت ساپورت" جلوش تیک داره، بزنید مشکل برطرف میشه. اگر whmcs فارسی ندارید اون بالا نوشته: My Account کلیک کنید و تیک گزینه Support Tickets Notifications را بزنید. به همین سادگی !
30SecondToMars
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
مشاهده قوانین انجمن