نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: مشکل در ارسال ایمیل با ایجاد تیکت و یا پاسخ گویی به تیکت

  1. #1
    عضو جدید keylight آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    14
    تشکر شده در
    13 پست

    پیش فرض مشکل در ارسال ایمیل با ایجاد تیکت و یا پاسخ گویی به تیکت

    ببخشید ایمیلی از طرف ما بعد باز کردن تیکت مبنی بر باز شدن تیکت


    و یا پاسخ دادن به تیکت برای مشتری نمیره چرا ؟


    میشه راهنمایی کنید چیکار باید کرد ؟ یعنی چجوری باید ست کرد این مورد رو که ایمیل بره


    ممنون

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    1,230
    تشکر تشکر کرده 
    2,136
    تشکر تشکر شده 
    3,574
    تشکر شده در
    1,994 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در ارسال ایمیل با ایجاد تیکت و یا پاسخ گویی به تیکت

    طبق تایپک قبلی که دیدم فکر می کنم ای پی سرور اسپمر شده باشه

    از تنظیمات smtp کاری نکردید ؟

    آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما

  4. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    74
    تشکر تشکر کرده 
    51
    تشکر تشکر شده 
    109
    تشکر شده در
    97 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در ارسال ایمیل با ایجاد تیکت و یا پاسخ گویی به تیکت

    اگر سرورتون رداستیشن هست کلاً باید بیخیال بشید چون حتی با relay هم قابل درست شدن نیست ! از اکانت smtp مجزا استفاده کنید یا کلاً سرور چنج کنید، بنده همین مشکل را دارم و دارم سرور انتقال میدم به کلوکراسینک! آدم 20 تومان بیشتر بده اما یک سرویس درست داشته باشه

  5. #4
    عضو جدید keylight آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    14
    تشکر شده در
    13 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در ارسال ایمیل با ایجاد تیکت و یا پاسخ گویی به تیکت

    الان این مشکلم حل شده واسه مشتری میره ایمیل



    الان مشکلی که دارم بعد باز شدن تیکت و ... اینا ایمیل واسه مسوول اون بخش و پشتیبان نمیره

    میدونید علت چیه ؟

  6. #5
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    74
    تشکر تشکر کرده 
    51
    تشکر تشکر شده 
    109
    تشکر شده در
    97 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در ارسال ایمیل با ایجاد تیکت و یا پاسخ گویی به تیکت

    نقل قول نوشته اصلی توسط keylight نمایش پست ها
    الان این مشکلم حل شده واسه مشتری میره ایمیل



    الان مشکلی که دارم بعد باز شدن تیکت و ... اینا ایمیل واسه مسوول اون بخش و پشتیبان نمیره

    میدونید علت چیه ؟
    از اون بالا داخل whmcs نوشته شده "حساب کاربری من" روی کلیک کنید وارد که شدید نوشته شده "اطلاعيه تيکت ساپورت" جلوش تیک داره، بزنید مشکل برطرف میشه.

    اگر whmcs فارسی ندارید اون بالا نوشته: My Account کلیک کنید و تیک گزینه Support Tickets Notifications را بزنید.

    به همین سادگی !

  7. تعداد تشکر ها از dezz به دلیل پست مفید


  8. #6
    عضو جدید keylight آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    14
    تشکر شده در
    13 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در ارسال ایمیل با ایجاد تیکت و یا پاسخ گویی به تیکت

    این نوشته


    براي دريافت اطلاعيه هاي ارسال تيکت هاي جديد مانند باز شده و پاسخ داده شده در ايميل اين قسمت را تيک بزنيد




    بدیش اینه تیکت های پاسخ داده شده رو هم میاره تو ایمیل



    من میخوام فقط تیکت های باز شده برای مدییران بخش های مختلف میل بشه نه هر حرکتی که زده شد .






    راهی داری ؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: August 26th, 2016, 10:41
  2. ای نماد و نحوه پاسخگویی تیکت!
    توسط auuob در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 3rd, 2016, 22:12
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: October 21st, 2014, 23:02
  4. پاسخ گویی به تیکت ها از طریق پاسخ به ایمیل در whmcs
    توسط old111 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: September 13th, 2014, 02:14
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: February 22nd, 2011, 19:08

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •