شرکت های معتبرهمیشه مشتری خاص خودشون رو دارن
این بی ابروی هایی که اینجا می بینی فقط بخاطر عدم رعایت نکردن این مسائلی هست که میبایست رعایت میشده و نشده
1-چک کردن پشتیبانی شرکت قبل از خرید بصورت چندهفته قبل از خرید
2-داشتن تلفن ثابت
3-ادرس ثابت
4.نماد اطمینان
و میزان همکاری دقیق بین فروشنده و خریدار و کم صبری مشتری ها در بعضی موارد
در بعضی مواردم که صددردصد حق با مشتری هاست
اگر شما بتونی کار درست انجام بدی و روی اسم و رسم حتما موفق میشی و مشتری هم برای شما هست
نه بستگی به زمستان داره نه تابستان نه بهار و نه اون فصل دیگر