با سلام به همه ی دوستان
من تعجب می کنم چنین مورد کوچکی تبدیل به یک موضوع پر بحث شده است که هنوز هم حل نشده است و با بی احترامی به یکدیگر بحث ادامه داده می شود
به خوب بودن یا بد بودن شرکت آبتین وب اصلا کار ندارم (اگرچه ازشون بد هم ندیدم)
من کل این تاپیک رو خوندم و فکر می کنم تمامی دوستان به هر شکلی که می تونستن خدمت این دوست عزیزمون راهنمایی کردند ولی ایشون هنوز نفرمودند که مشکلشون حل شده با ایرنیک و آبتین وب یا خیر؟
من برای رفع مجدد مشکل خدمت این دوست عزیز مجدد توضیح می دم
یک سال پیش یکی از دوستان من هم این مشکل را داشت و به ایمیل شرکت ایرنیک یک درخواست دسترسی مجدد به حساب کاربری را ارسال کرد و شرکت ایرنیک در مقابل گفتند مدارک شناسایی را به همراه امضا و متن مربوطه ارسال کنید تا دسترسی به حساب کاربری مجدد برای شما فعال شود
در حال حاضر هم شما باید همین کار رو بکنید و به این مورد که آبتین وب جواب رو مودبانه می دهد یا سریع یا دیر پاسخ می دهند کار نداشته باشید
شما این مراحل را با ایمیل info@nic.ir مکاتبه کنید و بفرمایید رمز دوم را نمی دانید شرکت ایرنیک هم بعد از گذشت حداکثر 48 ساعت به شما پاسخ میدهند و شما را راهنمایی می کنند
و بعد از دسترسی به کنترل پنل دامنه در ایرنیک دامنه خود را به شرکت دیگری منتقل کنید که دیگر به آبتین وب هم نیاز نداشته باشید
امیدوارم کمکی به شما که دسترسی به پنل ایرنیک ندارید کرده باشم