نقل قول نوشته اصلی توسط camelian77 نمایش پست ها
تیکت های شما به طرز خیره کننده‌ای حرفه ای و با ادب هستند. واقعا دو بار از سر تا ته ماجرا رو خوندم. درسی که می گیریم: «
ما وظیفه داریم در برابر محصول و سرویس و کیفیت پایین ساکت نمونیم تا فروشنده و سرویس دهنده یاد بگیره و بفهمه مردم با شعور هستند و باید به مشتری احترام بگذاره.
»
دوست عزیز منم جای شما بودم اگر زود قضاوت می کردم همین تیکه رو میانداختمم. ولی وقتی طرف شما دائما طلبکاره و وظیفه اش رو به هیچ وجه نه می خواد انجام بده و نه می تونه انجام بده و فحش اش رو شما از مشتری میخوری بهتر از این نمی شه باهاشون صحبت کرد.
شما که به قضاوت میشینی از اول تیکت رو ببین که این مشتری با ادب برخورد کرده .... غیر از این بوده؟ وقتی بعد از چند روز سایت فروشگاه مردم down باشه خیلی دوست دارم چهره شما رو ببینم.