22 ماه پیش از تون سرویس گرفتم و چند ماهی تمدیدش کردم (4 یا 5 ماه) اون موقع هم کیفیتتون بهتر بود و هم برخورداتون حرفه ای تر.ارش جان ۲۲ ماه هست مشتری من هستید :دی
و بعد حدود یکسال ازتون سرویسی نداشتم و دو ماه پیش مجددا یک سرویس گرفتم که اصلا قابل قیاس با سری اول نبود.
حالا 22 ماه یا کمتر ، این وضعیت پشتیبانی تون از مشتری های قدیمی هست؟
امیدوارم اینطور باشه که میگید ، چون شما 10 مرداد هم قول 10 روز رو داده بودید که هیچ نتیجه ای نداشت.۱- متاسفانه سروری که سفارش داده بودیم برای کلو در ایران بعد از رسیدن به دست ما دارای رم های ddr 2 بود که از شرکتی که خرید کرده بودیم توی کانادا قرار بود بهمون رم های ddr3 بدند !
سر همین موضوع سرور رو برگشت زدیم و منتظر این هستیم که سرور جدید رو برامون ارسال کنند همین باعث ۱ماه تاخیر شده
اگر میتونید صبر کنید بعد از تحویل سرور ایران بهتون ۱گیگ رم رایگان میدم یا تیکت بدید مبلغ رو براتون برگشت بدم
به نظر خودتون مبلغ 300 دلار در قبال اطلاعات مشتریانتون مبلغ قابل توجهی هست؟۲- در مورد امریکا متاسفانه دیتاسنتر امریکایی که روش بودید به مشکل خردیم که بهتون توضیح میدم
این سرور ها دارای ۲۰ترابایت ترافیک بودند و من همیشه دارم ترافیک هارو مدیریت میکنم
و طبق مدیریت من کل ترافیک مصرفی ما زیر ۱۰ترابایت بوده ولی دیتاسنتر به این گیر داده بوده که نه شما ۵۰ ترابایت مصرف داشتید و باید مبلغ ۳۰۰ دلار به عنوان خسارت پرداخت کنید
هرچی دلیل و مدرک براشون اوردم قبول نکردم
گفتم سرور رو ۲۴ ساعت فعال کنید بکاپ بردارم قبول نکردند
به علاوه شما که وی پی اس با پهنای باند نامحدود میدید ، باید حساب این مشکلات رو هم داشته باشید.
و به همین سادگی 2 بار اطلاعات از بین میره.در اخر مجبور به تحویل سرور های جدید شدیم
این پاسخ شما به 2 بار پاک شدن اطلاعات و چند دفهه قطعی سرور هست.
به نظر خودتون این پاسخ ، یه پاسخ حرفه ای هست؟برای اطلاعات از قبل گفتیم سرورهامون دارای بکاپ نیست
اطلاعات مهمی داشتید بکاپ میگرفتید
مثل قولی که سری پیش دادید؟بهتون تضمین میدم چنین مشکلاتی دیگر تکرار نشه در مجموعه ما
خیلی ممنون ، ولی قبول دارید که اعتماد به سرویس هاتون یه مقدار سخت شده؟میتونم به عنوان خسارت بابت این سرور بهتون ۱۰هزارتومان اعتبار ادد کنم





