خوب حالا می اومدیم فایل جای دیگه نبود ؟ چی می شد .
من سرور امریکا از شما گرفتم شما هم سرور امریکا ندارید الان حداقل بیایید بگید پول ها برگشت می زنم به حسابتون یک چیزی پول توی حساب کاربری به چه درد ما می خوره ؟
خوب حالا می اومدیم فایل جای دیگه نبود ؟ چی می شد .
من سرور امریکا از شما گرفتم شما هم سرور امریکا ندارید الان حداقل بیایید بگید پول ها برگشت می زنم به حسابتون یک چیزی پول توی حساب کاربری به چه درد ما می خوره ؟
گویا به مدیریت این انجمن گفته بودید که من همکاری لازم برای برای انتقال سرور از پنل خودم به پنل دیگری رو به درستی انجام ندادم ( یعنی همکاری نکردم )
چون خودم شخصا تیکت شمارو پاسخ دادم برام جای سوال بود که شما چرا چنین حرفی رو زدید !
اگر مشکلی ندارید کل متن تیکت رو عمومی کنم تا بقیه هم ببینند !
قبل از مسدود شدن توی سایت به شما یا همکارتون گفتم ۲ماه اینده برای تسویه حساب تیکت بدید!
نه ، صبر کنید وضعیت تسویه حساب مشخص شه ، بعدا اگه مشکلی نداشتید تیکت رو عمومی میکنیم .
تا جایی که من خوندم شما 22 یا 23 نوشته بودید ، ماه آینده بابت تسویه حساب تیکت بدید ! الان شد 2 ماه ؟ شایدم من بد دیدم .
با تسویه حساب بابت وی پی اس از دست رفته من حتی 2 ماه دیگه هم مشکلی ندارم. اما یه مبلغی دستی بین ما ردو بدل شده بود نوامبر 2012 که اونو ممنون میشم زودتر بک بدید . ( ارشیو چت یاهو گویای قضیه هست )
من شمارتونو به شریکم ارسال کردم شما دو نفر با هم صحبت کنید نتیجشو من از همکارم میپرسم .
22 ماه پیش از تون سرویس گرفتم و چند ماهی تمدیدش کردم (4 یا 5 ماه) اون موقع هم کیفیتتون بهتر بود و هم برخورداتون حرفه ای تر.ارش جان ۲۲ ماه هست مشتری من هستید :دی
و بعد حدود یکسال ازتون سرویسی نداشتم و دو ماه پیش مجددا یک سرویس گرفتم که اصلا قابل قیاس با سری اول نبود.
حالا 22 ماه یا کمتر ، این وضعیت پشتیبانی تون از مشتری های قدیمی هست؟
امیدوارم اینطور باشه که میگید ، چون شما 10 مرداد هم قول 10 روز رو داده بودید که هیچ نتیجه ای نداشت.۱- متاسفانه سروری که سفارش داده بودیم برای کلو در ایران بعد از رسیدن به دست ما دارای رم های ddr 2 بود که از شرکتی که خرید کرده بودیم توی کانادا قرار بود بهمون رم های ddr3 بدند !
سر همین موضوع سرور رو برگشت زدیم و منتظر این هستیم که سرور جدید رو برامون ارسال کنند همین باعث ۱ماه تاخیر شده
اگر میتونید صبر کنید بعد از تحویل سرور ایران بهتون ۱گیگ رم رایگان میدم یا تیکت بدید مبلغ رو براتون برگشت بدم
به نظر خودتون مبلغ 300 دلار در قبال اطلاعات مشتریانتون مبلغ قابل توجهی هست؟۲- در مورد امریکا متاسفانه دیتاسنتر امریکایی که روش بودید به مشکل خردیم که بهتون توضیح میدم
این سرور ها دارای ۲۰ترابایت ترافیک بودند و من همیشه دارم ترافیک هارو مدیریت میکنم
و طبق مدیریت من کل ترافیک مصرفی ما زیر ۱۰ترابایت بوده ولی دیتاسنتر به این گیر داده بوده که نه شما ۵۰ ترابایت مصرف داشتید و باید مبلغ ۳۰۰ دلار به عنوان خسارت پرداخت کنید
هرچی دلیل و مدرک براشون اوردم قبول نکردم
گفتم سرور رو ۲۴ ساعت فعال کنید بکاپ بردارم قبول نکردند
به علاوه شما که وی پی اس با پهنای باند نامحدود میدید ، باید حساب این مشکلات رو هم داشته باشید.
و به همین سادگی 2 بار اطلاعات از بین میره.در اخر مجبور به تحویل سرور های جدید شدیم
این پاسخ شما به 2 بار پاک شدن اطلاعات و چند دفهه قطعی سرور هست.
به نظر خودتون این پاسخ ، یه پاسخ حرفه ای هست؟برای اطلاعات از قبل گفتیم سرورهامون دارای بکاپ نیست
اطلاعات مهمی داشتید بکاپ میگرفتید
مثل قولی که سری پیش دادید؟بهتون تضمین میدم چنین مشکلاتی دیگر تکرار نشه در مجموعه ما
خیلی ممنون ، ولی قبول دارید که اعتماد به سرویس هاتون یه مقدار سخت شده؟میتونم به عنوان خسارت بابت این سرور بهتون ۱۰هزارتومان اعتبار ادد کنم
ارش جان به ترتیب بهتون پاسخ میدم
۱- ۲۲ماه ویش حجم مشتریان ما خیلی کمتر از الان بود
به خاطر زیاد شدن حجم مشتریان پاسخ گویی تاخیر زیادی داره و قبول دارم
درحال انجام ثبت شرکت هستیم که با تمام شدن ثبت شرکت کارمند برای بخش پشتیبانی سایت اضافه میشه
و مثل قبل و بهتر از قبل ادامه میدهیم
۲-
باور کنید همینطور هست
۳- متاسفانه این ماه مشکل مالی داشتیم ( خرید سرور ایران - تاخیر سرور های فرانسه )
و نتوسنتیم مبلغ ۳۰۰ دلار رو تهیه کنیم
به ۹۰ درصد کاربران اطلاع دادیم چنین مشکلی رو و این رو قبول کردند که مبلغ باقی مانده سرور براشون کردیت بشه !
۴- حرفه ای نیست ولی شما بهت داری به مکانی میری از قبل تابلو زده اگر وارد این مکان بشید پای شما میشکنه ! شما باز به مسیرت ادامه میدی؟
خوب دوست عزیز ما از قلبش گفتیم که سرور دارای بکاپ نیست شما باید همه جوانب رو در نظر بگیری
۵- نه اینبار روی حرف خودمان هستیم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)