با سلام
متاسفانه به دلیل مشغله کاری وقت نکردم اینجا سر بزنم، در ابتدا باید عرض کنم معمولا سایت اصلی سرویس دهنده بایستی روی سرور اختصاصی مستقر باشه که در هر شرایطی داون تایم / آپدیت سرویس ها / آپگرید سخت افزاری و ... قادر به پاسخگویی باشد
خوشبختانه به یک سروی تغییرات تو محدود کردن حجم دیتابیس ها و آپگرید سخت افزاری بار سرورها پایین اومده و overload ها به صفر رسیده
ممنون از راهنمایی شما
بله حدود 5 ماه پیش ، با دیتاسنتر Ecatel به مشکل خوردیم به خاطر panic kernel نتونستن مشکل رو حل کنن و دیتابیس ها صدمه دید و شکایت ما در دنیای مجازی به جایی نرسید
خدا رو شکر از پس اون مشکل بک آپ گیری از هر سرور بروی 2 سرور مجزا انجام میشود
بله انتقال دادیم
با تشکر