-
August 14th, 2013, 17:17
#1
سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps
سلام
من حدود ۴ ماه پیش از ارناوب یک vps داشتم ، یک شب دیدیم سرور قطع شد و بعد از ۱ روز در جواب تیکتی که داده بودم گفتن که هارد سوخته ، و دیتاسنتر هارد رو تحویل میده و ما بک اپ رو منتقل می کنیم، بعد از ۳ روز که ما رو به بهانه های مختلف سرگردوندن گفتند که نتونستیم اطلاعات رو برگردونیم، ما گفتیم خسارت بدید، گفتند به ما رطبی نداره ، حدود ۲۰۰ گیگ نرم افزار تست شده روی سرور بود،
اون زمان با یک نفر مشورت کردم گفتند باید بیخیال بشی و نمیشه پیگیری کرد و از این حرفا، اما الان دیدم که میشه از طریق فتا پیگیری کرد، اما متاسفانه رفتم الان در پنل که از تیکت ها عکس بگیرم دیدم قسمت آخر تیکت هامون رو پاک کردند.
دوستان نظری دارند در مورد پیگیری؟؟
ویرایش توسط ilight : August 14th, 2013 در ساعت 18:07
-
تعداد تشکر ها از ilight به دلیل پست مفید
-
August 14th, 2013 17:17
# ADS
-
August 14th, 2013, 17:20
#2
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps
مدرک نداشته باشی کاره خاصی نمی تونی بکنی
هرچند با مدرکم کاری نمیشه کرد
-
تعداد تشکر ها ازhack2hacker به دلیل پست مفید
-
August 14th, 2013, 17:47
#3
عضو دائم
-
تعداد تشکر ها ازOmidX به دلیل پست مفید
-
August 14th, 2013, 17:54
#4
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps
اگر فروشنده در قوانین ذکر کرده باشه که بک آپ گیری از سرور مجازی انجام نمی شود مشتری موظف هست همیشه از اطلاعات بک آپ بگیرد و این شکایت رسیدگی نخواهد شد
-
تعداد تشکر ها ازmehrshad.ho به دلیل پست مفید
-
August 14th, 2013, 18:05
#5
پاسخ : سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps

نوشته اصلی توسط
OmidX
به نظر من ، ما ها که زیاد با قوانین آشنایی نداریم ، بهتره کنار وایستیم و کار رو به یکی بسپاریم که بدونه چکار کنه ...
اگه برات مهم ه ، و کیل بگیر ، پدر طرف بیار ! ، یکاری کن ، به ... خوردن بیافته !

امید دیگه تو که می دونی ۲۰۰ گیگ نرم افزار مک تست شده یعنی چی! مهم ه ولی...
وکیل ها جرایم مجازی رو خیلی سخت قبول می کنند و اصلا واسه چیزایی در این حد کار رو نمی گیرند متاسفانه.
-
تعداد تشکر ها از ilight به دلیل پست مفید
-
August 14th, 2013, 18:06
#6
پاسخ : سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps

نوشته اصلی توسط
mehrshad.ho
اگر فروشنده در قوانین ذکر کرده باشه که بک آپ گیری از سرور مجازی انجام نمی شود مشتری موظف هست همیشه از اطلاعات بک آپ بگیرد و این شکایت رسیدگی نخواهد شد
والا قبل از این اتفاق ذکر نشده بود، ولی بعدش قوانین رو عوض کردند و نوشتند این رو.
ولی تو تیکت هاشون گفتن که بک داده دیتاسنتر و تا چند ساعت دیگه برمیگردونیم که ....
-
تعداد تشکر ها از ilight به دلیل پست مفید
-
August 14th, 2013, 18:10
#7
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps
جواب کلاه بردار را باید با کلاه برداری بدی
به نظر من کاری که تو پیام خصوصی گفتم رو انجام بده!
دیگه کاری نمیتونه بکنه
البته حواست باشه دقیق انجام بدی!
مسئولیتش با خودت
-
تعداد تشکر ها از mirhendi به دلیل پست مفید
-
August 14th, 2013, 18:12
#8
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد نحوه شکایت از فروشنده vps
اگر کپی از متن تیکت به ایمیل شما از طرف ایمیل اونها ارسال میشوده و نام ایمیل مربوط به سایت هست می شود به عنوان که تیکت ها پاک کرده اند استناد کرد.
ولی احتمالا در قرارداد ذکر کرده اند که سرور مجازی دارای کارت رید و بک آپ گیری نیست و مسئولیت امنیت اطلاعاتون با خود شماست.
ویرایش توسط websazha : August 14th, 2013 در ساعت 18:26
سرور مجازی با منابع اختصاصی هارد NVMe ایران و اروپا به صورت مدیریت شده
تماس: 02191301515 | قرارداد رسمی حقیقی و حقوقی با کاربران
-
تعداد تشکر ها ازwebsazha به دلیل پست مفید