اگر تهمت زدن به طمع کار بودن برای شما عين ادب هست برای کاربران اين انجمن و عزيزانی که در کمال ادب و احترام هميشه سعی کردن مشکلات خودشون رو بيان کنن و حل کنن دور از ادب هست. يک موضوع خيلی ساده هست. شما نبايد جوری که جای ديگه ديگران با شما صحبت ميکنن تو يک جمع عمومی صحبت کنيد. اينکه شما به ديگران تهمت بزنيد دور از شان اين انجمن هست. البته انتظار اين ميره که مديران به شما تذکر بدن تا طرز صحبت کردن خودتون رو در يک جمع عمومی اصلاح کنيد. هر چند که اگر اصلاح هم نکنيد چيزی از ارزش ديگران کم نميشه و اين شما هستيد که در نزد ديگران کوچيک ميشيد. به هر حال من دوستانه از شما خواهش ميکنم مقداری در رفتار خودتون و طرز بيان و صحبت کردن خودتون تجديد نظر کنيد.همیشه همینه . اولش یه سوال می پرسم شما به هم میریزی بعد حمله می کنی به من! سوالی نیست چون هیج توجیهی برای اون چیزی که عنوان کردم قابل قبول نیست. من چه بی ادبی به شما توی پست اولم کردم؟! گفتم طمع تون رو کم کنید ، کارمزدهای شما خیلی بالاست و زمان واریز تون منطقی نیست. شما می گید با ادب باش!!!!
من فکر ميکنم شما کلا تا حالا با سيستم زرين پال کار نکرديد چون اگر کار کرده بوديد ميدونستيد که کارمزد زرين پال نصف پولی که درخواست ميديد نيست. کارمزد زرين پال (در بيشترين حالت) 2.5% هست. که تنها در ازای تراکنش های خروجی کسر ميشه. زمان واريز تراکنش های خروجی هم 1 ماه نيست و برای کاربران نقره ای تنها 3 تا 4 روز کاری بعد از درخواست هست که اين موضوع هم به خاطر تضمين تراکنش ها هست که تا الان خيلی در مورد اون بحث شده. اينکه سايت های ديگه ای هم ادعای اين مورد رو داشته باشن خيلی خوب هست و هيچ مشکلی نيست. اين مشتری هست که تشخيص ميده در زمان خريد به کدوم درگاه بيشتر ميتونه اعتماد کنه و از کدام درگاه راحتتر ميتونه بعد از خريد به نتيجه برسه. بارها پيش اومده کاربران همين انجمن بعد از خريد به مشکل خوردن و فروشنده محصول يا سرويس رو بهشون تحويل نداده که مطابق قوانين زرين پال پيگيری کردن و تونستن طبق قانون زرين پال سرويس خودشون رو تحويل بگيرن يا وجه خودشون رو پس بگيرن.اگر میخاین بیام اینجا بگم آفرین به به که لوگوی ما رو میذارید تو درگاه سامان ولی پول ما رو یک ماه بعد درخواست واریز می کنید و نصفش رو تحت عنوان کارمزد ازش کم می کنید ، شرمنده.
البته اين نظر شخصی شما هست و نميشه به جمع تعميم داد. خوشبختانه وضعيت زرين پال حرکت رو به جلو هست و تونسته روز به روز بر تعداد پذيرنده های خودش اضافه کنه. ضمن اينکه زرين پال يکی از شرکت های متفاضی اتصال به سوئيچ شاپرک هست که پيش از اين به تاييد اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی رسيده. مقايسه زرين پال با يک سايتی که حتی يک نشانی و آدرس صحيح از خودش نداره کار درستی نيست. کما اينکه مقايسه يک شرکت تجارت الکترونيک وابسته به بانک با يک شرکت فعال در عرصه تجارت الکترونيک نوپا کار درستی نيست.باز هم میگم زرین پال سیستمی هست که هیچ قابلیت منحصر به فردی نسبت به رقبا نداره و حتی در خیلی از موارد بسیار ضعیف تر و غیر حرفه ای تر عمل می کنه. حتی اینترفیس زرین پال فوق العاده ایراد دار هست بماند که طرز تفکر گرداننده گانش چه چیزی هست. من به عنوان یک مشتری سابق که با زرین پال کار کردم تا این نارضایتی رو از سیستم شما دارم. این مواردی که گقتم چیزی بود که باعث شد من و امثال من از سیستم شما استفاده نکنند.
کسی چيزی رو به کاربران تحميل نکرده و کاربران در انتخاب سرويس دهنده خودشون کاملا مختار هستند. هزينه زرين پال به صورت معقول تنظيم شده و از خيلی از سايت های مشابه پايين تر هم هست.وقتی رقبای شما خدمات بهتر و ارزون تری ارایه می دن دلیلی نداره سرویس پایین تر رو با هزینه بالاتری به من تحمیل کنید!
اين نظر شخصی شماست. اما خيلی از کاربران دوست دارن درگاه پرداختی به نام وبسايت خودشون داشته باشن که به صورت قانونی برای سايتشون درخواست شده و فعال شده.نیاز مشتری لوگوش توی درگاه نیست،
هميشه در جهت رفع ايرادات حرکت ميکنيم و انشالله در آينده هم همينطور خواهيم بود.شما اگر میخاین مفید باشید این ایرادات اساسی تون رو رفع کنید بعد.
همونطور که گفتم شما کلا با زرين پال کار نکرديد چون اگر کار کرده بوديد ميدونستيد که زمان واريز تراکنش های خروجی برای کاربران نقره ای 3 تا 4 روز کاری بعد از درخواست و برای کاربران طلائی 8 تا 36 ساعت کارب بعد از درخواست هست.آیا شما حق دارید پول بنده رو یک ماه توی حساب تون مانده و بعد از یک ماه درخواست واریز دادم ۱۵ روز توی حساب تون نگهدارید
سايتی که نام ميبريد هم رقيب های خيلی زيادی داره که کارمزد های کمتر و شرايط بهتری دارن. اما اين سايت هست که بين رقيب های خودش مطرح شده و داره فعاليت ميکنه. يکی از اصول اوليه هر تجارتی اين هست که منابع درآمد اون درست و صحيح تنظيم بشه و سود متناسب با خدمات تنظيم بشه. برای شما مثالی ميزنم از فعاليت خودتون. شما سرويس مجازی ارائه ميديد و همکاران شما هم سرويس مجازی ارائه ميدن. هر کسی هم با قيمتی ارائه ميده. اما اين مشتری هست که با توجه به پارامترهای مختلف که يکی از اونها کيفيت سرويس دهی هست سرويس دهنده مورد نظر خودش رو انتخاب ميکنه. اگر قيمت ها و سود ها به طور صحيح مشخص بشن اون تجارت سر پا ميمونه و ميتونه به فعاليت خودش ادامه بده و اگر سودش مشخص نباشه نتيجه اون قطعی مکرر سرويس ها و سرويس دهنده هست. نمونه اون هم سايت شما هست که از صبح تا الان بالا نمياد و ميشه دليل اون رو ديد محدود شما به تجارت دونست که به خاطر صحيح نبودن بيزنستون به اين وضعيت رسيديد. فعاليت در دنيای مجازی مشابه يک دو ماراتن هست. اينکه تو وسط ميدان دو يک رقيب جلوتر باشه ملاک نيست. مهم اين هست که چه کسی با چه استراژی و سودی تا پايان خط حرکت ميکنه و بيشترين سود زو ميبره.پی پال هم که سیاست برگشت هزینه رو تا ۴۵ روز داره پول مشتری رو ۱۵ روز بعد واریز نمی کنه شما که همچین سیاستی هم ندارید چه دلیل جز کسر بودجه و یا طمع تون برای استفاده از پول مشتری دارید؟!
چه سرویس فوق العاده ای از طرف شما به مشتری داده میشه که باید در ازاش کارمزد فضایی و زمان انتظار طولانی از طرفش تحمل بشه؟
خوشبختانه از زمان راه اندازی وب گيت و زرين گيت زرين پال سايت های زيادی با زرين پال همراه هستند و بيشتر هدف زرين پال هم جذب پذيرندگان بزرگ بوده که تونسته با ارائه پيشنهادات مناسب اونها رو به جمع 9000 پذيرنده زرين پال پيوند بزنه. نمونه اون رو ميشه سايت های بزرگی دونست که در کنار درگاه های پرداخت بانکی خودشون از درگاه زرين پال استفاده ميکنن و با زرين پال همراه هستند. انشالله در آينده هم با ارائه سرويس های مناسب تر و جديد اين جمع بزرگ پذيرندگان رو بزرگتر خواهيم کرد.