نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

موضوع: عدم دسترسی به ایمیل

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #19
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    9
    تشکر تشکر شده 
    17
    تشکر شده در
    13 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم دسترسی به ایمیل

    نقل قول نوشته اصلی توسط rashed.rafiee نمایش پست ها
    Kaspersky/Every once in a day
    بله این غبارت خوبه
    ورژن رو هم بگین بهتر میشه

    t anyone else may have gained access to Yahoo! account, and if so, by what means
    فکر کنم میتونید پر نکنید یا بزنید دلیلی ندارم به صورت عبارت زیر
    No reason
    دز قسمت بعدی باید شما ایمیلی که میخواین جوابشون به شما ایمیل بشه رو بزنید نه ایمیل دی اکتیو شده
    درست مثل مثالی که خودتون زدین
    ممنون -به خوبی فرم مثل اینکه ارسال شده .امروز یک ایمیل برای ارسال شد دقیق متوجه نشدم چه مدارکی باید بهشون ارائه بدهم
    "

    Recently you requested personal assistance from our on-line support center. Below is a summary of your request and our response.
    Subject
    Account Assistance
    Discussion Thread
    Response Via Email (Ethan Reid) 08/09/2013 05:32 PM
    Hi Hamidrezaahmadi,

    Thanks for contacting Yahoo!.

    In order to better assist you, we need additional information about the problem you are encountering, or concern you have. Please reply in detail with the following information.
    Helpful information to include

    • What action(s) are you trying to take when the problem occurs?
    • What are the exact steps that you take which lead up to the problem? If you can include a detailed step by step explanation, this will be most helpful.
    • Which Yahoo! product are you using when the problem occurs (E.g., Yahoo! Mail)?
    • What do you experience when the problem occurs, and afterward?
    • Do you see an error message? Include the exact text of the error message, and how often it occurs.

    The more information we have, the better we will be able to assist you.

    You can find some extra information about this (and other Yahoo! products) through Yahoo! Help Central.

    Thanks again,

    Ethan Reid

    Yahoo! Customer Care
    Auto-Response 08/09/2013 10:21 AM
    This is an automated message acknowledging your recent submission for help to Yahoo! Customer Care.

    Please do not reply to this automated message as replies will not been seen or answered by a Yahoo! Customer Care representative.

    • If you reported abuse, we will investigate and take action where appropriate, and may be contacted if additional information is required to complete our investigation. We appreciate your efforts to make our community better.

    • If you are submitting a request for assistance, or asking a question, a representative will respond as soon as possible.


    Your Incident ID is: 130809-0140


    Sincerely,
    The Yahoo! Customer Care Team


    We will assume your issue has been resolved if we do not hear from you within 72 hours.

    Thank you for allowing us to be of service to you.

    [---001:001670:39863---] "

    چه مدارکی لازم دارند؟
    ویرایش توسط حمیدرضااحمدی : August 10th, 2013 در ساعت 06:04

  2. تعداد تشکر ها از حمیدرضااحمدی به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: July 4th, 2016, 21:30
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: May 22nd, 2016, 10:22
  3. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: April 15th, 2015, 23:30
  4. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: May 28th, 2014, 00:49
  5. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: October 4th, 2012, 23:27

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •