تنها روش همین کاره چون به صورت دستی از طرف شرکت یاهو غیر فعال شده
در صورتی که ندارین تو ارشیو ایمیلی که به عنوان فرگت پسورد انتخاب کردین بگردین اگه پیدا نکردین کاری نمیشه کرد
تنها روش همین کاره چون به صورت دستی از طرف شرکت یاهو غیر فعال شده
در صورتی که ندارین تو ارشیو ایمیلی که به عنوان فرگت پسورد انتخاب کردین بگردین اگه پیدا نکردین کاری نمیشه کرد
آفر های ویژه سرور مجازی از آمریکا
تاپیک فروش در انجمن
تلفن تماس:09178819626
ایمیل و یاهو:fitserver_ir@yahoo.com
متشکرم
ببخشید عذر میخوام -اما میشه یک ترجمه مختصر در باره فیلد ها ارائه دهید.
یه توضیح مختصری بدهید ممنون می شم
Please describe the problem: What is the YahooID of the account you are having trouble with?
What Yahoo! properties have you used in the last month?
(e.g. Yahoo! Mail, Yahoo! Messenger, Yahoo! Answers, Yahoo! Groups, Yahoo! Search, Yahoo! Finance, etc.)
When did you last log-in to Yahoo!?
Where are you located (city/state or city/country)?
Have you recently accessed the internet from any other locations?
What virus scanning software do you use and when did you last run a virus scan?
Do you have any reason to believe that anyone else may have gained access to Yahoo! account, and if so, by what means?
Additional information: (Optional)
How may we contact you? Name: (Optional)
YahooID:
Email Address:
Confirm Email Address
up![]()
Please describe the problem: What is the YahooID of the account you are having trouble with
توضیحی در باره ی این که چه مشکلی داره ای دیتون
بگین لوگین نمیشه
دومی هم میگه در ماه های قبل از کدوم سرویس های یاهو استفاده میکردین که احتمالا ایمیل و مسنجر بوده
و اگه از یاهو گروپم استفاده میکردین بگین
When did you last log-in to Yahoo!?
آخرین ورود شما به آیدیتون کی بوده
بهتره با پسوند روز بزنید مثلا 2day
برای دو روز
Where are you located (city/state or city/country)?
از چه کشور و شهری هستین
اگه با ****** وصل میشدین تفاوت داره
برای مثال بنده از شیراز
iran/shiraz
به این صورت
میگه آیا از کشور های دیگر هم وارد اکانتت شدی که باید yes یا no بگی
در صورت استفاده از *****شکن yes بگین
What virus scanning software do you use and when did you last run a virus scan
نرم افزار آنتی ویروستون چیه و کی کل سیستمتون رو اسکن کردین
t anyone else may have gained access to Yahoo! account, and if so, by what means
هر دلیل به این باور که هر کسی دیگری ممکن است دسترسی به حساب یاهو را به دست آورد، و اگر چنین است، به چه دلیل
Additional information: (Optional)
اطلاعات اضافی یا اطلاعات تکمیلی
اختیاری است
How may we contact you? Name: (Optional)
چگونه ما میتوانیم با شما ارتباط داشته بایم؟
بهتره ایمیلتون رو بزنید
ایمیلی که فعاله و دارین
اگه به عنوان فرگت پسورد ایمیلی که بن شده باشه بهتره
ذر قسمت های بعدی به ترتیب
یاهو آی دی
ایمیل
تکرار ایمیل
انشالله موفق باشین
آفر های ویژه سرور مجازی از آمریکا
تاپیک فروش در انجمن
تلفن تماس:09178819626
ایمیل و یاهو:fitserver_ir@yahoo.com
آفر های ویژه سرور مجازی از آمریکا
تاپیک فروش در انجمن
تلفن تماس:09178819626
ایمیل و یاهو:fitserver_ir@yahoo.com
واقعا ممنونم -مرسی خیلی متشکرم
اما چند تا سوال خیلی خیلی شرمنده ذر خواهی می کنم ببخشید
فیلد این قسمت را چجوری پر کنم:
What virus scanning software do you use and when did you last run a virus scan
من از Kaspersky استفاده می کنم و تقریبا هر دو روز یک بار ویرویس کشی می کنم به چه صورت بنویسم؟ اینجوری:Kaspersky/Every once in a day
بعد این فیلد را پیشنهاد می کنید چی بنویسم چیزی به ذهنم نرسید:t anyone else may have gained access to Yahoo! account, and if so, by what means
بعد فیلد های اخر را به چه صورت وارد کنم :
Name: (Optional)
YahooID:
Email Address:
Confirm Email Address
ایمیل فعالم را وارد کنم مثلا در فیلد اول
testid
دوم
testid@yahoo.com
سوم:
testid@yahoo.com
که جوابش به ایمیل فعالم ارسال بشه یا ایمیلی که هک شده چون توی این فرم هیچ قسمت ادرس ای دی- دی اکتیو شدمو وارد نکرم
ممنون اخرین سوالمه خیلی شرمنده عذر می خوام جبران می کنم این زحمتتونو
Kaspersky/Every once in a day
بله این غبارت خوبه
ورژن رو هم بگین بهتر میشه
t anyone else may have gained access to Yahoo! account, and if so, by what means
فکر کنم میتونید پر نکنید یا بزنید دلیلی ندارم به صورت عبارت زیر
No reason
دز قسمت بعدی باید شما ایمیلی که میخواین جوابشون به شما ایمیل بشه رو بزنید نه ایمیل دی اکتیو شده
درست مثل مثالی که خودتون زدین
آفر های ویژه سرور مجازی از آمریکا
تاپیک فروش در انجمن
تلفن تماس:09178819626
ایمیل و یاهو:fitserver_ir@yahoo.com
ممنون -به خوبی فرم مثل اینکه ارسال شده .امروز یک ایمیل برای ارسال شد دقیق متوجه نشدم چه مدارکی باید بهشون ارائه بدهم
"
Recently you requested personal assistance from our on-line support center. Below is a summary of your request and our response.
Subject Account Assistance Discussion Thread Response Via Email (Ethan Reid) 08/09/2013 05:32 PM Hi Hamidrezaahmadi,
Thanks for contacting Yahoo!.
In order to better assist you, we need additional information about the problem you are encountering, or concern you have. Please reply in detail with the following information.
Helpful information to include
- What action(s) are you trying to take when the problem occurs?
- What are the exact steps that you take which lead up to the problem? If you can include a detailed step by step explanation, this will be most helpful.
- Which Yahoo! product are you using when the problem occurs (E.g., Yahoo! Mail)?
- What do you experience when the problem occurs, and afterward?
- Do you see an error message? Include the exact text of the error message, and how often it occurs.
The more information we have, the better we will be able to assist you.
You can find some extra information about this (and other Yahoo! products) through Yahoo! Help Central.
Thanks again,
Ethan Reid
Yahoo! Customer CareAuto-Response 08/09/2013 10:21 AM This is an automated message acknowledging your recent submission for help to Yahoo! Customer Care.
Please do not reply to this automated message as replies will not been seen or answered by a Yahoo! Customer Care representative.
• If you reported abuse, we will investigate and take action where appropriate, and may be contacted if additional information is required to complete our investigation. We appreciate your efforts to make our community better.
• If you are submitting a request for assistance, or asking a question, a representative will respond as soon as possible.
Your Incident ID is: 130809-0140
Sincerely,
The Yahoo! Customer Care Team
We will assume your issue has been resolved if we do not hear from you within 72 hours.
Thank you for allowing us to be of service to you.
[---001:001670:39863---] "
چه مدارکی لازم دارند؟
ویرایش توسط حمیدرضااحمدی : August 10th, 2013 در ساعت 06:04
up.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)