
نوشته اصلی توسط
PENOIL
دوست عزیز
اگر تحریم نبودیم من هم کارم رو جهای میکردم ( تحریم پیپال و حساب های بانکی )
پشتیبانی با اموزش فرق داره
بیشتر مشتری ها مارو توی شکل یک معلم میبینند که هر چی میخوان رو باید بدونیم و بهشون بگیم
مثلا خیلی وقت ها پیش اومده چرا با اینترنت اکسپلورر نمیشه چیزی دانلود هست لطفا براموندرست کنید
خوب این وضیفه من هست یک نرم افزار رو براتون کانفیگ کنم؟
همین او وی اچ ۲نوع ساپورت داره یکی ساپورت معمولی و دیگری ساپورت وی ای پی که ماهانه ۴۹ یورو هست
مثلا چندروز پیش یک سرور گرفتیم گفتیم اقا این سرور باید ۲تا هارد داشته باشه شما یدونه هارد ادد کردید
بعد از ۴روز تازه جواب داده حق با شما هست هارد ادد شد!
پیشنهاد میکنم یکبار کار کنید تا بفهمید چی میگم
پشتیبان جدید هم تا وقتی شرکتمون ثبت نشه اضافه نمیشه چون به هیچ کس اعتماد ندارم ( حتی نزدیک ترین شخص) و تا وقتی کارمند رسمی ما نباشه نمیتونم کاری به کسی بدم
شرکت هم تا ماه اینده ثبت میشه