جناب پاسخی که به بنده دادین قانع کننده نیست.
صرفا چون ایشون برنامه‌نویس هستند پس مخاطب ایشون آدم بی‌سوادیه؟ این شد دلیل؟
خطا هم مربوط به هدر https نیست. همون تیکت رو اگه نگاه کنین گفتم و حتی به جهان‌پی هم گفتم مشکل از بانک سامان هست. روزهای تعطیل ظاهرا پرداخت آنلاین این بانک فقط پول می‌گیره چون هروقت مشکلی داشتم توی روز تعطیل و از درگاه بانک سامان بوده.

من الآن دارم میگم چند بار عرض کردم که نمیخوام همکاری با مجموعه شمارو ادامه بدم. حتی زمانیکه تلفنی تماس گرفتم و جواب دادین هم گفتم من نمی‌خوام همکاری رو ادامه بدم و مبلغ واریزی رو برای بنده عودت بدین. شما اصلا انگار این تکه حرف منو نمیشنوین و نمی‌بینین. چه تلفنی، چه توی تیکت و چه اینجا دارم مرتب میگم که من اصلا بعد از این نوع برخورد تمایلی به ادامه همکاری ندارم.
شما حتی یک عذرخواهی ساده بصورت رسمی نمی‌کنین. من به چی شما دلمو خوش کنم؟
اون از برنامه‌نویستون! که نمی‌دونم چرا باید به تیکت پشتیبانی اون‌هم بخش مالی! جواب بدن؟
این‌هم از شما که پشت تلفن فرمودین به مدیریت تماس بگیرم حتما پیگیری می‌کنند مدیریت که بعد می‌فرمایید خودتون تیکت بنده‌رو جواب دادین! ظاهرا توی مجموعه شما هیچ شخصی جایگاه خاصی نداره!
هرچی جلوتر میره به عدم ادامه همکاری با شما مصمم‌تر میشم.

ضمنا یک‌بار دیگه تیکت‌هاتونو نگاه کنین.
این ۲تا شماره تیکت‌های بنده هستند:

399903
701495

تیکت شماره ۳۹۹۹۰۳ بعد از تماس با شما ایجاد شده. به ساعت و محتوی تیکت نگاه کنین بد نیست :-)