2 بار مشکل اساسی که هر کدوم یک روز طول کشیده تا شما درستش کنید یعنی 2 روز کامل سرور در دسترسی نبود مشکل خرده را بماند!
بدترین جایی که سرویس داشتم اینجا بوده
پسورد سیو بوده و دفعه قبل هم همین مشکل را داشتم که مثل همین دفعه یک روز کامل طول کشید تا درستش کردید!
شما 22 ساعت تاخییر داشتی تا جواب من را بدید! این را چجوری جبران می کنید؟
ویرایش توسط Download : July 19th, 2013 در ساعت 23:38
این که لطف کردید فقط به وظیفتون عمل کردید!اونم با کوتاهی و اتلاف وقت و زمان و هیچ چیز(بعد 22 ساعت پاسخگو بودید!)
تعداد پستهام کم هست و نمیشه تاپیک زد وگرنه توی بخش انتقادات تاپیک مفصلی می زدم!
توی تاپیک اسمی از روز جمعه تعطیل هست و پشتیبانی نمی کنیم نیومده!
فقط نوشتید شنبه تا پنجشنبه تلفنی ساپورت می کنید!
مگه میشه کسی که سرور مجازی کار میکنه جمعه ها پشتیبانی نداشته باشه؟! مگه مغازه یا پاساژ هست که جمعه تعطیل باشه کار انلاین هست!
بعدشم دفعه اول و دومتون هم نیست!
دفعات قبلی هم همین وضع بوده بعد یک روز کار را ردیف کردید.
تازه یکبار تیکت دادم گفتم سرور لینوکسی ارور میده وارد نمیشه من دارم میرم مسافرت دو روزه دیگه برمیگردم لطفا درستش کنید بعد دو روز برگشتم دیدم هیچ کاریش نکردین!
شما یکبار سرور من را اپگرید و یکبار دانگرید کردید و در هر دو بار یادتون رفت سرور را روشن کنید و کلی ما را الاف کردید!
ویرایش توسط Download : July 20th, 2013 در ساعت 02:16
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)