نقل قول نوشته اصلی توسط jenatmilad نمایش پست ها
با سلام. لازم به ذکر هست که بگم مشکل اینترنت شما ربطی به سرعت یا کیفیت ما نداره. چون ما تا 6 مگابایت پهنای باند ارائه میدیم.

در شرایطی کند میشه یا بد میشه که برای همه رخ بده. مشکل خطوط ، کانفیگ اشتباه بعضی از مودم ها+ تنظیم نبودم نرم افزار ها 100% در سرعت شما تاثیر داره.

ما تا الان مشتری نداشتیم که از سرعت ناراضی باشه.چون جز شرکت هایی هستیم که در حالت رایگان از 1 صب به بعد هم سرعت دانلودش با روزش فرقی نداره.یعنی اگر روز 400 کیلوبایت دارید شب هم همون قدر
دارید. امکاناتی که ما داریم جای دیگه نداره.شاتل در شهر ما مشترکانی که در شب بیش از 1گیگ دانلود کنند برای چند روز یا چند هفته بن میکنه.اما ما هنوز همچین سیستمی رو ایجاد نکردیم.
متاسفانه باید عرض کنم، کیفیت آسیاتک به شدت بد و ناکافی است.
علل:
- بالا نگه داشتن پینگ تعمدی(!)
- تعداد ای‌پی کمتر از یوزر(مثلا بنده برای آیپی گرفتن باید نیم ساعت معطل باشم)
- بخش ساپورت اسیاتک شکایات را حذف می‌کند.
- تریس روت به صورت تعمدی دارای لوپ‌های زیادتر است، حال اگر از یک پورت خاص(!) تریس روت دهید تعداد این لوپ‌ها به شدت افزایش پیدا می‌کند.
- سرویس دو مگ بنده در روز سرعتی حدود 5.5 مگابیت دارد، که درشب سرعت در یک مگابیت محدود می‌شود.


به نظر میرسه روند کاهش کیفیت اسیاتک شدت می‌گیرد.

همین الان پس از 3ساعت قطعی سرویس وصل شد(هر 24ساعت 1تا 2 ساعت نهادینه است)