دوست عزیز همین که جواب شما رو میدن و ساپورت میکنند ارزش زیادی داره .
مشکل برای همه پیش میاد حتی دیتا سنتر های بزرگ پس همیشه تلورانس وجود دارد . و نمیشه همه چی در حد ایده ال باشه خودتون هم گفتید چند وقت مشکل نداشتید و مشکلی پیش اومد و تیکت زدید و تلفن زدید و براتون درست کردن
خیلی ها بودن هاست ارزون فروختن تا به مشکلی پیش اومده دیگه جواب مشتری هاشون رو ندادن و .... ..........
نکته بسیار مهم :
پشتییانی و تعهدات شركت میزبان
باور كنید موفقترین شركتهای میزبان در دنیا، نه به خاطر قیمتها، بلكه به خاطر پشتیبانی و انجام تعهدات خود در برابر مشتریان به چنین درجهای رسیدهاند. خلاصه این كه سرویس میزبانی سایت بدون پشتیبانی، ارزشی ندارد.
طبیعتاً منطقی نیست كه به شركتهایی كه تلفن و یا آدرس مشخصی ندارند و تمام پشتیبانی آنها تنها براساس ایمیل است و یا حاضر نیستند مشكلات و یا سؤالات فنی مشتریان خود را به صورت حضوری و یا تلفنی پاسخگو باشند اعتماد كنید.
همچنین بسیار خوب است كه از تعهدات شركت سرویسدهنده نیز مطلع شوید. یكی از مهمترین آنها تعهد به قابل دسترس بودن سایت در اكثر زمانهاست كه اصلاحاً به آن uptime میگویند. البته ذكر این گونه تعهدات تنها در آگهیهای تبلیغاتی كافی نیست و این موارد میبایست در قرارداد نیز ذكر شود. شركتهایی كه از اطلاعات مشتریان خود نسخه پشتیبان تهیه میكنند و در برابر امنیت و مشكلات فنی سایتها، خود را مسئول میدانند، بهترین انتخابها هستند.