عزر خواهی میکنم همینجا رفع شد![]()
عزر خواهی میکنم همینجا رفع شد![]()
خیر و شرو هر عمل کز آدمی سر میزند *** آن عمل مزدش بزودی پشت در در میزند
کلا فکر ميکنم شما سايت ديگه ای رو با زرين پال اشتباه گرفته بوديد. چون طبق اعلام همکاران و لوگوی تاييد ارسال شده، شناسه کاربری شما در سطح تاييد نقره ای قرار داره و حساب زرين پال شما فعال هست.
به نظر من اگر سیستک پرداخت زرین پال مثل پارس پال بشه خیلی خوب هست
پارس پال پول رو 3 روز نگه میداره بعد هر لحظه بخوای برات وایز می کنه
مثلا ممکنه من یک ماه پولم تو زرین پال مونده باشه بعد درخواست واریز می دهم باز 4 روز باید منتظر بمونم برای واریز
این به نظر من خوب نیست و کاربر رو از سیستم خسته می کنه
بزرگترین ارائه دهنده لایسنس های دایرکت ادمین - ارائه سرورهاي اختصاصي از ديتاسنتر XLHOST و Hetzner آلمان
ارائه سرورهاي مجازي با برترين كيفيت www.ItakHost.com تلگرام : itakhost
هدف زرين پال اين هست که کاربران رو تشويق به خريد از هم کنه. همه سياست های زرين پال بر همين اساس هست.
به خاطر همين هست که سايت های زيادی که درگاه های پرداخت بانکی مختلفی دارن در کنار اونها از زرين پال استفاده ميکنن. اين سياست ها در کنار هم باعث ميشن کاربران زرين پال تشويق به خريد از ديگر پذيرنده ها بشن.
البته سطح تاييد طلائی زرين پال هم که حدود يکسال هست اضافه شده باعث شده خيلی از کاربران که نياز به واريز های سريعتر دارن ازين سطح تاييد استفاده کنن. بيش از 270 کاربر در زرين پال از سطح تاييد طلائی استفاده ميکنن.
استاد مبارک باشه
خیلی خوبه و واقعا بین سایر همکارانتون این امکان تک هست
اما استاد بیاید یکم واقع بینانه نگاه کنیم
من حدود 4-5-6 سال هست زرین پال کار میکنم . از اولین ها و بهترین ها بودید
اما با اومدن سیستم های مشابه شما هیچ اقدامی نکردید
سیستم های مثل پی لاین و پی پال پرداخت های سریع دارند و این باعث شده اکثر کاربران زرین پال به این سیستم ها مهاجرت کنند
به نظرم قرار دادن سطح طلایی تنها با پرداخت های زودتر کار اشتباهی بود البته جسارت منو ببخشید ها
بهتر بود شما هم در کنار همکاران به رقابت میپرداختید و بازه های زمانی رو کم میکردید
بنظرم اگه شما بازه های زمانی پرداخت رو کم کنید خیلی از کاربرانتون دوباره به سیستم زرین پال برمیگردند
من شخصا واقعا در پرداخت های زرین پال مشکل داشتم و خیلی دیر واریز میشه
خلاصه نظر من بود و امیدوارم جسارتم رو ببخشید
از دید یک کاربر نگاه کردم و مشکلات رو گفتم
موفق باشید
یا حق
در واقع ساير سرويس های زرين پال از روز اول تک بودن. خود سرويس درگاه پرداخت و سرويس برداشتگر که بزودی رونمائی ميشه سرويس هایی هستند که تحول اساسی در اينترنت و کسب و کار ايرانيان ايجاد کردن و ميکنن. (اين موضوع واقعا غير قابل انکار هست.)
حتی درگاه پرداخت مستقيمی که الان زرين پال برای کاربران طلائی خودش ارائه ميده تو هيچکدوم از سرويس های مشابه ارائه نشده.
واقعيت اين هست که بارها در مورد اين موضوع صحبت کرديم. ماهيت سايت زرين پال بر اساس تضمين تراکنش هست. شما اگر ميخواين سرويس زرين پال رو با سرويس مشابه مقايسه کنيد بايد با سرويس پرداخت امن پاسارگاد مقايسه کنيد. چون هر دو اين سرويس ها بر مبنای تضمين تراکنش برای مشتری و فروشنده ايجاد شدن تا مشتری نسبت به خريد خودش اطمينان داشته باشه و در مقابل فروشنده خيالش از بابت اينکه حداقل تراکنش های پولشوئی به حسابش مياد مطمئن باشه. (که اينکار توسط الگوريتم های مختلف انجام ميشه.)اما استاد بیاید یکم واقع بینانه نگاه کنیم
من حدود 4-5-6 سال هست زرین پال کار میکنم . از اولین ها و بهترین ها بودید
اما با اومدن سیستم های مشابه شما هیچ اقدامی نکردید
سیستم های مثل .... پرداخت های سریع دارند و این باعث شده اکثر کاربران زرین پال به این سیستم ها مهاجرت کنند
بر همين اساس هست که زرين پال تونسته تمامی بانک ها رو متقاعد کنه که با اين سرويس نهايت همکاری رو داشته باشن. و حتی شرکت سامان سيستم تونسته بعنوان يکی از شرکت های متقاضی اتصال به سوئيچ شاپرک به تاييد اوليه اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی برسه.
برخی از سايت هایی که شما نام برديد هيچ اقدامی برای دريافت مجوز psp نکردن و برخی سايت های مشابه حتی درگاه پرداخت اونها برای سايت های ديگه ای صادر شده.کد:http://www.shaparak.com/ir/members/psp.asp
سرويس هایی که به کاربران طلائی ارائه ميشه محدود به تسريع واريز ها نميشه.به نظرم قرار دادن سطح طلایی تنها با پرداخت های زودتر کار اشتباهی بود البته جسارت منو ببخشید ها
اينکار با هدف اصلی زرين پال که تضمين تراکنش ها هست در تناقض کامل هست. شما مطمئن باشيد به محض اينکه اينکار بخواد انجام بشه ماهيت کلی سايت زرين پال دچار مشکل ميشه و جلو فعاليت اون گرفته ميشه.بهتر بود شما هم در کنار همکاران به رقابت میپرداختید و بازه های زمانی رو کم میکردید
انشالا بزودی با ارائه سرويس های مختلف خصوصا سرويس برداشتگر بتونيم نظر کاربرانی همچون شما رو هم جلب کنيم.بنظرم اگه شما بازه های زمانی پرداخت رو کم کنید خیلی از کاربرانتون دوباره به سیستم زرین پال برمیگردند
دوستانه پيشنهاد ميکنم نسبت به افزايش سطح تاييد به طلائی اقدام کنيد. هم از زمان واريز های سريعتر استفاده کنيد و هم از سرويس های خاص کاربران طلائی بهره مند بشيد.من شخصا واقعا در پرداخت های زرین پال مشکل داشتم و خیلی دیر واریز میشه
ضمن اينکه بزودی تعرفه افزايش سطح تاييد به طلائی بيشتر ميشه که زودتر انجام دادن اينکار باعث ميشه با هزينه کمتری اينکار رو انجام بديد.
ازينکه ما رو همراه و ياور خودتون ميدونيد ممنونيم. قطعا نظرات کاربران در پيشبرد اهداف زرين پال موثر خواهد بود.خلاصه نظر من بود و امیدوارم جسارتم رو ببخشید
از دید یک کاربر نگاه کردم و مشکلات رو گفتم
موفق باشید
یا حق
تا امروز بيش از 20 جايزه به کاربرانی که از اعتبار کاربری خودشون پرداخت داشتن واگذار شده.
تا امروز 33 کاربر زرين پال در قرعه کشی برنده شدن و ازين جايزه بهره مند شدن.
شما میگین 8 الی 36 ساعت. اما همیشه حداکپر رو انتخاب میکنید برای واریز. بجای دادن جایزه بهتره پول مردم رو به وقتش واریز کنید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)